Prosessoren Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hva er et bra kjøp i denne prisklassen. Kan som sagt ikke overstige 3000,- Lenke til kommentar
runelars Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Nå skulle jeg hatt et kodak dx6340 i hende før helgen som gikk, men etter purring i dag fikk jeg vite "Vet ikk hva som har skjedd med denne ordren ..." med forsikring om at den skulle bli personlig behandlet i dag fra kontaktpersonene i best-buy, men om han behandler ordrene like slurvete som han skriver må jeg kanskje vente til etter påske også ? Uansett, jeg er spent på dette kameraet for det ser ut til å gi mye for pengene. 1799,- for kameraet betyr at du kan få kjøpt mye minne, ei hendig veske og gode oppladbare batterier innen budsjettet ditt, absolutt noe å vurdere skulle jeg mene. Lenke til kommentar
FinnL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hej! Jeg har et Canon A70 og kan kun anbefale det. (se et par billed-eksempler på http://finnl.fotopic.net ) Der er lige kommet et A75 med 1,8" LCD-skærm til næsten samme pris (omkring 2.600 norske kroner). Husk også at købe et større compact flash kort (mindst 128 MB). Hilsen Finn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå