ivarka Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hei! Er på utkikk etter et low profile tvkort som kan brukes under Linux. Noen som har noe å anbefale? Bør kanskje ha MPEG dekoder. Meningen er å bygge en htpc som kjører myqth. Ivar Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hørt mye bra om Haupage WinTV. Sier ikke Myth sia hvilke som funker bra da? På freevo sia sier de hvilke kort som er flotte iallfall Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) WinTV Endret 29. mars 2004 av kyrsjo Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 WinTV ................................ ja? De heter det.. Men de funker meget bra Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Terratec Cinergy 400 (og 600) fungerer fint (bruker 400 selv), men ang. fj.kont er det ingen garantier, har ikke fått testet de nye kjernene på myth-boksen min (bruker vel 2.6.0/1 tror jeg), men husker jeg måtte knote veldig med cvs drivere for å få fj.kont til å funke der. Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Men ingen av disse er "low profile". Komplett har et som heter "Gainward EntertainmentCenter Card TV-Tuner", men det er litt usikkert om det fungerer i Linux... Ivar Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Misforstod, trodde trådstarter mente "low profile" som i billig, ikke som i hardware-dekoder. Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Med "low profile" mente jeg størrelsen på kortet. Low profile kort er bare halvparten så høy som vanlige PCI kort og passer derfor i lave kabinetter... Mulig low profile kan bety noen annet også. Beklager missforståelsen! Ivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå