Sir_cruz Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 kan jeg ha mp3 er som ringetoner nor noen ringer ? har UltraMp3 og GoMp3 på mobilen begge spiller av mp3er helt fint ! noen som vet noe om dette ? Vanlige ringetoner SUX Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Bruk PC-suite til å overføre de til mobilen din. Da konverterer den automatisk sangene til WAV, og da kan de brukes som ringetone. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Bruk PC-suite til å overføre de til mobilen din. Da konverterer den automatisk sangene til WAV, og da kan de brukes som ringetone. hadde jeg bare hatt det ! der er nemlig det som er problemet har ikke pc suit eller noe bluetooth IR eller noe annet har bare kort leser !! ikke noe suit eller noe har ikke orginal cd ellerno heller Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Bruk PC-suite til å overføre de til mobilen din. Da konverterer den automatisk sangene til WAV, og da kan de brukes som ringetone. hadde jeg bare hatt det ! der er nemlig det som er problemet har ikke pc suit eller noe bluetooth IR eller noe annet har bare kort leser !! ikke noe suit eller noe har ikke orginal cd ellerno heller da kan du bruke winamp (eller noe annet om du har lyst) til å gjøre om til wav Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Bruk PC-suite til å overføre de til mobilen din. Da konverterer den automatisk sangene til WAV, og da kan de brukes som ringetone. hadde jeg bare hatt det ! der er nemlig det som er problemet har ikke pc suit eller noe bluetooth IR eller noe annet har bare kort leser !! ikke noe suit eller noe har ikke orginal cd ellerno heller da kan du bruke winamp (eller noe annet om du har lyst) til å gjøre om til wav cool thx wohoo ska prøve nå ! yupp yupp Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Anbefaler deg til å laste ned Nokia multimedia converter, med dette programmet får du gjort litt dritt arbeid Men så kan du også bruke PCSUITE og lagre filen på dataen for å så sende den til mobilen via minnekortet Lykke til! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Det er bedre og skaffe seg ogg player(tror den har kommet til series 60 nå) Så konverterer du bare hele cd'er over til ogg med "#1 cd ripper" Filene blir små, men i fin kvalitet(fikk en cd på 12 sanger ned til 18-19mb) Lenke til kommentar
some1else Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 http://pdassi.download.de/product.php?pf=symbian&prod_id=14305 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 http://pdassi.download.de/product.php?pf=symbian&prod_id=14305 og denne kan du gjøre så mp3 er kan bli ringetoner ? eller spille de av når noen ringer ! har ikke testa enda ! Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) EDITH: Jeg prater bare tull... *lese tråden nøyere* Endret 31. mars 2004 av Spirograf Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 http://pdassi.download.de/product.php?pf=symbian&prod_id=14305 og denne kan du gjøre så mp3 er kan bli ringetoner ? eller spille de av når noen ringer ! har ikke testa enda ! det er INGEN måte du kan ha mp3-filer som ringelyd på 6600 Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 jo jo seff funker det! du må bare finne en måte å sende/laste ned mp3 filer til mobilen. så legger de seg som regel automatisk i ringetonelisten:) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 jo jo seff funker det! du må bare finne en måte å sende/laste ned mp3 filer til mobilen. så legger de seg som regel automatisk i ringetonelisten:) ehh dette tror jeg ikke går nei !! selv om du legger de inn der ringetonene er så betyr ikke det at de vill spilles av når noen ringer Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 se selv da din pøkk, det funker. man kan jo spille true tones? så hvorfor ikke mp3,m uannsett jeg har hatt mp3 sanger som ringetone helt siden jeg fikk mobilenj, funker fett hos meg:) Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) se selv da din pøkk, det funker. man kan jo spille true tones? så hvorfor ikke mp3,m uannsett jeg har hatt mp3 sanger som ringetone helt siden jeg fikk mobilenj, funker fett hos meg:) det du snakker om er at du har gjort om mp3-filer til wav, f.eks. med Nokia Suite. 6600 har ikke innebygget støtte for avspilling av mp3 som ringelyder eller lignende. vennligst ikke vær så skråsikker og skjell ut andre når du faktisk tar feil. Endret 6. april 2004 av arehei Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 takker !! orginalt kan denne ikke spille av MP3 så hvorfor skulle den ha MP3 avspiller på ringetonene Lenke til kommentar
tomgunnar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 litt offtopic da,men har litt problemer med å få til wav filer på min 6600 her overfører de bare rett over via blåtann men får beskjed om at formatet ikke støttes... trodde den støtta wav jeg anyone? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Det er bedre og skaffe seg ogg player(tror den har kommet til series 60 nå) Så konverterer du bare hele cd'er over til ogg med "#1 cd ripper" Filene blir små, men i fin kvalitet(fikk en cd på 12 sanger ned til 18-19mb) Hvor finner jeg dette, og hva slags komprimering bruker du når du får senket de såpass mye? bra kvalitet da og eller? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hvor finner jeg dette, og hva slags komprimering bruker du når du får senket de såpass mye? bra kvalitet da og eller? OggPlay finner man her. Ogg gir bedre kvalitet enn MP3 i lave bitrater (typisk under 128kbps). I tillegg er man på nokia begrenset av at avspillingen er i mono, så det er ingen grunn til å 'kaste bort' bitrate med å kjøre konverteringen i stereo heller. På toppen av begrenser kvaliteten av handsfreen den lydkvaliteten man kan oppnå. Synes selv 64kbps var et greit kompromiss. Lyden ble selvsagt ikke *bra* men det var da greit nok til sitt formål på bussen/banen elns. når MP3-spilleren ikke er med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå