Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Etter inspirasjon frå denne sida, laga eg meg denne helga eit slags steadycam.

Konstruksjonen er enkel; tre kopar-rør som er kopla saman av eit t-ledd, med ei 0,5l vannflaske teipa til eine enden, og kamera i andre. Overgangen til kamerafeste er limt på i Reodor Felgen stil, med litt hjelp frå Clahs Ohlson. Vannflaska fungerar som lodd.

slik:

[ ]

|

|----

|

|]

Det heile gav faktisk hårreisande bra resultat. Eg har eit veldig lite kamera (JVC GR-DVX707), og handheldt filming fører til mykje småristing. Du merkar kanskje ikkje at det ristar så mykje under filming, men du ser det på tven etterpå. Eit rask gåtur rundt i leiligheta hhv med og utan steadycamet, viste stor skilnad.

Eg anbefalar alle som vil ha ei billeg og bra stabiliseringsløysing til å oppsøke rørhandlaren. Evt kan eg og kompisen min lage dei på bestillling. Eg kan leggje ut bilete av det om interesse for det.

jardar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

artig!

Jeg ble også voldsomt inspirert av den sida der. Jeg gjorde det litt simplere for meg selv, og laget en steadycam av stativet mitt (ved å skru kameraet 90 grader (sett ovenfra) mot høyre og bruke venstrehånda på håndtaket og høyrehånda på selve "pålen" under kameraet. La også til noen vekter nederst på stativet for balanse. Dette funker nesten like bra).

Det krever litt innsats før man får det så stødig som man ser på TV og film ja :) Filmskolen her på Lillehammer har en dolly til 800000 kr og stativer til sikkert 50000.

Lenke til kommentar

Ai, dette ønsker jeg så sykt :| SteadyCam har vært en drøm lenge. Selv om en også skulle hatt en aldri så liten fjær i det vertikale røret, eller, en diger fjær :D

Selv har jeg gått på min høyt trenede "steadymove" (:p) måte, som ser helt idiotisk ut, når jeg skal ta opp scener med tracking.

Lenke til kommentar

som nemnt, vi kan bygge eit for materialpris pluss minstelønn i arbeidsutførelse...

Forbetringspotensiale:

-"clip on" tilkopling. slik som er på andre stativ. Dersom nokon har ein gammal tripod i skapet, sag av toppen med klipp-on, eg kjøper den for spottpris!

-betre vektsystem (sjølv om vatnflaska funkar fint som flott). -Forslag?

-samanleggbaritet. Dersom vi kan fikse ein enkel demonteringsfunksjon som gjer at den ikkje vil ta større plass enn den lengste rørbiten, vil dette vere eit fantastisk produkt!

Ellers så trur eg egentlig at doningen er fullt utvikla. Å leggje til ein fjørmekanisme vil kanskje gjere produktet litt betre. Men det vil auke kompleksiteten enormt; og dermed også produksjonsvanskelighet, robustisitet osv.

Lenke til kommentar

kjenner ikkje tala...

Men røra har diameter omtrent som langfingeren min er breid. Standard baderoms-kopar-rør trur eg. Dei er tynne og relativt lette, men meir enn robuste nok til ein liten camcorder. Toler sikkert eit litt større kamera og.

Kjøpte rørgreiene hjå ein rørhandlar her i Trondheim.

:cool:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har tenkt å lage noe sånt nå.. Men du fester kameraet helt oppe, så holder du handen på det hantaket som går 90grader ut, og i samme rør som holder kameraet.. Hva skal du med vekt osv ? Litt info kan komme godt med også, annet enn at det bare hjelper for at det ikke skal riste så mye lixom ?

Lenke til kommentar
Har tenkt å lage noe sånt nå.. Men du fester kameraet helt oppe, så holder du handen på det hantaket som går 90grader ut, og i samme rør som holder kameraet.. Hva skal du med vekt osv ? Litt info kan komme godt med også, annet enn at det bare hjelper for at det ikke skal riste så mye lixom ?

Les denne siden så forstår du nok bedre. Last ned videoene også...

http://www-2.cs.cmu.edu/~johnny/steadycam/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...