pepp Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg lurte på om hva som skjer når jeg skall bytte batteriet på hovedkortet. Er der noen forholdsregler jeg må ta? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 du vil miste alle innstillinger i bios. Noter ned disse og fjern evt. bios-passord just in case.. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Veldig feilpostet...*rapportert* Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Veldig feilpostet...*rapportert* Hva i huleste. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Veldig feilpostet...*rapportert* Hva i huleste. Hva i huleste hva? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hva i huleste hva? Sikkert at du ikke trenger nevne dette i tråden Flyttes:) Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Veldig feilpostet...*rapportert* Hva i huleste. Hva i huleste hva? Ja va i huleste er du det nye nettpolitiet som rapporterer i øst å vest. Bli voksen. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Er ute etter å få det litt ryddig på forumet...no offence.. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Er ute etter å få det litt ryddig på forumet...no offence.. Det er det vi har mod til. ikke alle andre. Du kan jo prøve å søke om å bli mod da Edit skriveleif Endret 1. april 2004 av Fixer'n Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Veldig saklig... Tror du Rapporter-knappen er bare til pynt? Endret 1. april 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Nei det er den ikke men han er jo veldig ivri etter det jeg har oppfattet, å slikt er plagsomt. Nok om det. Ferdig nå. Lenke til kommentar
eaze Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Veldig saklig... Tror du Rapporter-knappen er bare til pynt? Er vel rimelig å tro at den i hovedsak er til "alvorlige forseelser" ikke til enhver post man mener er feilstavet eller plassert på feil sted Finnes jo grenser for hvor anal man trenger være. (anal betyr noe annet enn ræv faktisk, kjøp ei ordliste) Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Den er til alt, inkludert feilposter, og denne tråden er til å diskutere hva som skjer når man tar ut bateri på hovedkortet. Vær nå stille med dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå