The_evil_blue_toad Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Har lagt merke til den utrolige mengden MMORPG spill på markedet og jeg lurer rett og slett på hvilke av de som er best for rollespilling. Altså vil jeg gjerne ha et spill og en server der det er lett å leve seg inn i rollen sin og som gir deg mulighet til å velge mer enn Warrior og Mage. Gjerne ha muligheten til å være kjøpmann, landeveisrøver eller snekker for den saks skyld. I tillegg vil jeg ha minst mulig mas om levling og stats. Er det noen som har et MMORPG som er fint for de som gjerne vil gjøre mer enn å kjøre en rusten øks opp i nesen på en gnom? (Kan gjerne inneholde litt av det også så klart ) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Tja du kan jo prøve SWG da, får en god del sånne muligheter der Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Ellers så du jo vente litt og sjekke Dark and Light. Det er ser ut til å bli VELDIG bra. Endret 29. mars 2004 av Gromle Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 JEG kommer iallefall til å prøve rollespilling på WoW tror for en eller annen grunn at SWG er best til å rollespille skikkelig på..hvis det er så mange dedikerte SW fans der som jeg tror det er. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Rollespilling i SWG er veldig bra. Du kan også slenge på deg en tittel som "Roleplayer" over nicket. Skjønner ikke vitsen med den men... Uansett er det utrolig mange veier å gå og kombinasjoner å velge mellom i SWG i forhold til f.eks AO der du er låst med din character. Lenke til kommentar
Rabagastn Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg sitter her og venter på at SWG-et mitt skal komme i posten, og jeg har allerede blitt hekta. Det jeg har lest, og hørt om det spillet gjør det så sinnsykt stort. Du kan være omtrent alt der. Fra musiker til arkitekt eller syerske.. Kjøpmann til dusørjeger... Hva WoW angår så er det visstnok mer begrenset, som AO i forhold til hva du kan være og forholdene rundt deg. I SWG så vil alt du gjør påvirke det som skjer for de andre spillerne på den serveren du er på ... ganske kult spørru meg.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 SWG står det for "StarWars Galatic" eller noe? :-s Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Dark Age of Camelot er nok det spillet som er best og lettest å rollespille i. Er plenty av rollespiller guilder Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 SWG står det for "StarWars Galatic" eller noe? :-s SWG = Starwars Galaxies Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 City of Heroes virker fett Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 SWG er bra ja. Men føler folk ikke rollespillere mye her heller. Men det er jo mye hva du gjør det til selv også. Finne de retta folka så blir det rollespilling. Har blitt fortalt av flere at SWG er et av de bedre spillene på dette, men har ikke testet andre selv da... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Har enda til gode å treffe folk som virkelig rollespiller i en MMORPG. Jeg har spilt Anarchy Online lenge, i tillegg til at jeg begynte på Lineage2-betaen for litt siden. 99% av spillerne er mest opptatt av hva de skal gjøre for å få på seg de beste item'ene de kan ha til sin level, eller skaffe exp for å komme til neste level, lete etter grupper å slåss sammen med. Det nærmeste man kommer er vel å være med i en klan, siden man da ofte blir dirigert litt ovenfra om hva slags bosser de skal gå etter for å få den beste loot'en, evt. at noen i klanen mangler det beste utstyret, og de camper på en spesiell boss i 10 timer for å være den eneste klanen som får tingene han dropper, så de kan gi dem til de som mangler dem. Veldig veldig mange er også fortsatt "stuck" i en slags singleplayer-verden, der de nesten ikke snakker med andre og bare springer rundt solo og level'er opp karakteren sin, samler loot og deler til rustninger og klær. Sikkert fordi de har spilt altfor mye vanlige RPG'r på PC før. Det er sånne spillere som spiller noen få mnd, oppdager at "pokker heller, jeg spiller jo alene, hvorfor skal jeg betale for det" og slutter å spille. Endret 17. april 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Hva med å lese: MMORPG: Hvilket skal jeg velge? Av Erling Ellingsen Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) 99% av spillerne ... Hum. Om det er slik du beskriver i andre spill er faktisk SWG absolutt å anbefale. Selvfølgelig er det slike tedenser der også, men langt bedre. Endret 20. april 2004 av SirGalrim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå