Gå til innhold

Funker trådløs overføring av tv-signaler

Anbefalte innlegg

Fant denne på CO, billig men er den brukanes ? Skal sende bilde gjennom 3 vegger og ca. 15 m. Hva sier dere ? Noen som har noe liknende ?

Takknemlig for all info på området...

Trådløs sender og mottaker for overføring av fargebilder og stereolyd. Kan tilkobles video, parabolmottaker, videokamera etc. for å trådløst overføre bilder og lyd til din TV, video eller monitor. Også fjernkontrollens signaler overføres trådløst. Signalene passerer vegger og tak, maks rekkevidde 50 m. SCART-kontakt. Leveres med 1 stk sender, 1 stk mottaker, 2 stk batterieliminatorer og 2 stk SCART-kabler. Drives med 230V. Omkoblingsbar for 4 ulike kanaler. Størr. på sender og mottaker 155x146x45 mm.

32-6535

595,00

stk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3 vegger og 15 meter? Tror du skal være glad om du får et signal som i det hele tatt minner om annet enn støy, for å overdrive litt. De kunne godt ha tatt med at kvaliteten synker raskt så snart det kommer hindringer i veien.

Du har jo 14 dagers angrefrist da om du benytter postordre.

Lenke til kommentar
3 vegger og 15 meter? Tror du skal være glad om du får et signal som i det hele tatt minner om annet enn støy, for å overdrive litt. De kunne godt ha tatt med at kvaliteten synker raskt så snart det kommer hindringer i veien.

Så du mener jeg skal bestille å teste ? Eller er du 90 % sikker på at det ikke går ?

Hva er så vitsen med disse ? Det er vel ingen som har hus uten vegger og skal man overføre til noe i samme rom er det jo bare å se på det man skal overføre fra....Hmmmm mystifistisk :cool:

Lenke til kommentar

Du er rimlig tett i nøtten du duttebass.

Jeg har testet en slik personlig, og gikk ned med mottakeren til naboen (en etasje ned og på andre siden av huset). Mangen vegger og mye betong imellom.

Krystalklart.

Lenke til kommentar
3 vegger og 15  meter? Tror du skal være glad om du får et signal som i det hele tatt minner om annet enn støy, for å overdrive litt. De kunne godt ha tatt med at kvaliteten synker raskt så snart det kommer hindringer i veien.

Jeg har testet en slik personlig, og gikk ned med mottakeren til naboen (en etasje ned og på andre siden av huset). Mangen vegger og mye betong imellom.

Krystalklart.

Det var det jeg ønsket å høre :-) Da kjøper vi en og ser....

Lenke til kommentar
3 vegger og 15  meter? Tror du skal være glad om du får et signal som i det hele tatt minner om annet enn støy, for å overdrive litt. De kunne godt ha tatt med at kvaliteten synker raskt så snart det kommer hindringer i veien.

Krystalklart.

Ok. Ikke noe behov for å spille tøff for det.

Til trådstarteren: Jeg tok åpenbart feil, beklager.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte den for en stund siden og testet. Gikk gjennom en vanlig vegg, men med tydelig, redusert kvalitet. Ca 4m. Thank god for 30 dagers gratis retur;)

De har hatt inne 3 typer.

Den nyeste som jeg bruker/brukte har 20m rekkevidde.

Det står det på esken, de andre står 10 eller 15m :)

Bare spørre og grave litt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...