smiley123 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 svchost.exe hvordan bli kvitt dette viruset? HAr prøvt regedit, prøvt å sletta fila som ligger i c:\windows\system32\svchost.exe, men det går ikkje å slette den fila, lasta ned patch og kjørt oppdatert norten antivirus 2004 OG avsluta prosess i oppgavebehandlinga. og kjørt winows update Noen som kan hjelpe meg mvh Unni Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) svchost er ikke noe virus. Process File: svchost or svchost.exe Process Name: Service Host Process Description: Application that works as a host process for services that run from dynamic link libraries. Company: Microsoft Corp. System Process: Yes Security Risk ( Virus/Trojan/Worm/Adware/Spyware ): No Common Errors: N/A Endret 28. mars 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
smiley123 Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 oki, bra at eg ikkje fekk sletta den fila då som eg ikkje skulle slette det var den andre fila eg meinte ja... Ka er eit antitrojaner program , kan du gi noen eksepler på det og kor evt kan finne det Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå