mr_sjur Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Meg bekjent så er minne noe av det viktigste i en gamers maskin,, Hva med å sette opp en stortest med alle Low Latency 512 mb brikkene på markedet? (de mest "poppe") Skulle velge minne for en tid side, og fant lite hjelp på denne siden bortesett fra rene erfaringer fra forumbrukere.. Bare et forslag altså i og med at det sikkert er ganske vanskelig å gjennomføre.. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Last ned og kjør MemTest86. Det er det beste programmet til å teste minne som jeg har vært borti. Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Last ned og kjør MemTest86. Det er det beste programmet til å teste minne som jeg har vært borti. Det jeg mente var at hw.no skulle kjøre en test minne mot minne.. ikke teste min egen.. kanskje vanskelig å forstå, men det var dette jeg var ute etter.. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har ikke snekker´n en sånn test da? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ja!! Her finnes den. Anbefales. I tillegg denne som tar opp A64 og kompabilitetsproblemer med minne. Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) ja har sett på snekker'n sin, men den synes jeg er litt vanskelig å lese.. hadde vært enklere med noen fine diagrammer med hva hver enkel minnebrikke hadde i memtest 86 og lignende.. synes det blir vanskelig å lese hva som egentlig er best av de brikkene snekker'n tester... (min personlige mening, men det var en veldig gjennnomført test fra snekker'n's side.. dumt at han ikke kan legge inn diagrammer for da hadde den testen vært komplett) Endret 29. mars 2004 av mr_sjur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå