Ducklink Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hva må til for å danne en klan? Lenke til kommentar
jaengevik Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 æææ,, du må ha spillere, en web-side og helst en server! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det eneste som trengs er medlemmer og en som kan en del om litt av hvert. Hjemmeside og servere er absolutt ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hjemmeside er et absolutt "minimum". You can signup your clan by clicking on 'sign up now' on the Contact page and fill in the form. You will receive instructions on how to proceed, mostly within 48 hours. Please note that your clan must have a decent homepage if you want to join ClanBase. CB Lenke til kommentar
KAS Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Hva som kreves for å bli med i CB har da ingen verdens ting med hva som kreves for å danne en klan å gjøre.. Endret 28. mars 2004 av KAS Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hva som kreves for å bli med i CB har da ingen verdens ting med hva som kreves for å danne en klan å gjøre.. Nei. Men dette er snakk om klan. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hjemmeside er et absolutt "minimum". You can signup your clan by clicking on 'sign up now' on the Contact page and fill in the form. You will receive instructions on how to proceed, mostly within 48 hours. Please note that your clan must have a decent homepage if you want to join ClanBase. CB Litt rart at bare ca 25% av verdens klaner har hjemmeside.. Resten er vel ikke klaner da, men en "gjengsomspillermyesammen". CB har vel egentlig ikke noe med saken å gjøre Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) My bad. Men tenkte i dette tilfellet på registrering av klan på CB(Eller andre steder...) som det virker som vedkommende her mener. Da bør/må du ha hjemmeside, dog jeg vet om noen som har gjort det uten det. Edit:Omformulert Endret 29. mars 2004 av stryder Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Takk for svar tenkte på CB men kom meg bare til den tyske greia. Nå skal snart noob clanen min gulle alle . Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 <- NAVNET er viktig... uten et godt navn er klanen allerede død! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Mange døde CS klaner ute og går Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Så webside er nr.1? Samme som at man må ha lag drakter for å bli god til å spille fotball? Jeg vil nå si at en war server er top pri for en clan... Ellers må medlemmene ha samme mål. Enten det er å vinne cpl eller å bare spille litt i helgene. Navnet har heller lite å si, mener jeg. Endret 14. april 2004 av A|3x Lenke til kommentar
astlo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 en clan trenger ingenting men vil du spille liga o.l må man ha en server ellers får man ikke registrere clanene hos CB man må også ha en hjemmeside og en mirc kanal. uansett er server viktig ellers blir det lite pcw trening i lengda og homepage pluss mirc kanal er noe man må ha til CB, og hadde jeg vært dere ville jeg sette opp en liten HLTV for og ta opp matchene tilfelle folk cheater noe som skjer for mye. Lenke til kommentar
mysti Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 prioritert rekkefølge: - venner! (man gidder ikke være i clan med en haug med hønsehjerner uansett hvor flinke de måtte være! poenget er å ha det gøy! - en person som organiserer kamper - klan navn - noen som du kan spille mot - hjemmeside ect Lenke til kommentar
Marte Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Må vel ikke så mye till - Medlemmer - Manager (Hvis dere er seriøse) - clannavn - ventrilo (for dere som liker det) - War server (kjekt å ha for å kunne øve taktikker) - Web side hvis dere vil. Lenke til kommentar
Stealth Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Fint å legge til hvilket spill du skal lage clan i også.. (Så senere post, bare nevner det) Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Yeh, trenger ikke noen server om det er en Empires clan lissom ! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Fint å legge til hvilket spill du skal lage clan i også.. (Så senere post, bare nevner det) Jeg tror egentlig ikke trådstarter bryr seg særlig ettersom signaturen hans er: "Jeg gleder meg til TG" Lenke til kommentar
syff Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hjemmeside er et absolutt "minimum". You can signup your clan by clicking on 'sign up now' on the Contact page and fill in the form. You will receive instructions on how to proceed, mostly within 48 hours. Please note that your clan must have a decent homepage if you want to join ClanBase. CB hvorfor er hjemmeside et absolutt minimum? CS virker uten hjemmeside ryktes det. Clanbase er ikke verdens mest seriøse ting, så virker som du er et respektabelt stykke ute på jordet. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 CL: Krever tolmodighet, Aktiv og ikke være beskjede helst... du skall tørr å ring div. folk osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå