KriB Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Spørsmålet er enkelt, når jeg kjører remote console er jeg ofte interessert i å se hvordan serveren min har det på cpu/minne bruk, men det er ikke så lett å få til over Remote desktop. Er det noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 CTRL + ALT + DELETE, funker ikke dette kan du jo bruke et VNC-program da (f.eks. TightVNC). Lenke til kommentar
mar Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Spørsmålet er enkelt, når jeg kjører remote console er jeg ofte interessert i å se hvordan serveren min har det på cpu/minne bruk, men det er ikke så lett å få til over Remote desktop. Er det noen som vet hvordan? Høyreklikk på taskbaren.. Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Høyreklikk oppgave linjen og trykk Task Manager som sistemann skrev.. Eller Start->Run-> taskmgr.exe Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Start - run - taskmgr Edit: daxi posta samme svar helt på samme tid , fantastisk ..... Endret 28. mars 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 CTRL + ALT + DELETE, funker ikke dette kan du jo bruke et VNC-program da (f.eks. TightVNC). Var ikke det fyren spurte om. Han BRUKER Remote Desktop. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Takk gutter (og jenter) Prøvde meg på Run - Taskmanager, men det gikk jo ikke. Lenke til kommentar
mar Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Takk gutter (og jenter) Prøvde meg på Run - Taskmanager, men det gikk jo ikke. prøv med taskmgr, det virker. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Dette virker . Prøvd det nettopp selv . Ved remote system oppe : Start knapp - Run taskmgr (ikke taskmanager) Høyreklikk på oppgavelinjen virker også . .... Lenke til kommentar
KriB Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Jepp, jeg skjønte det. Hadde bare prøvd meg med run - Task Manager tidligere og det gikk ikke så bra. Var bare litt dårlig til å formulere meg i svaret. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 På start-menyen finnes det ofte noe som heter "windows-sikkerhet". Den starter taskmanageren i remote desktop. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Når du har koblet deg opp med remote desktop får du et nytt valg i start-menyen som heter "Windows Sercurity" (kan ikke den norske oversettelsen). Den tilsvarer ctrl+alt+delete. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 CTRL + ALT + DELETE, funker ikke dette kan du jo bruke et VNC-program da (f.eks. TightVNC). Var ikke det fyren spurte om. Han BRUKER Remote Desktop. Sorry. Må ha vært litt trøtt da eg skrev posten Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Når du har koblet deg opp med remote desktop får du et nytt valg i start-menyen som heter "Windows Sercurity" (kan ikke den norske oversettelsen). Den tilsvarer ctrl+alt+delete. En annen måte for å få opp "Windows Security" i Remote Desktop eller Virtual PC er å trykke AltGr-Delete. Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 I remote desktop er det CTRL+ALT+Insert som tilsvarer CTRL+ALT+DELETE Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871293487 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Finns i startmenyn längst ner till höger, windows security.. AM Lenke til kommentar
skol Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei, dersom du har lyst til å følge med cpu og minnebruk, da kan du installere et kjekt freeware program som heter statbar. Du kan finne det her: http://www.statbar.nl/ Lenke til kommentar
v0id Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Høyreklikk på start-menyen, velg task manager. Enklere kan det ikke bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå