Anders81 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Har et 10mnd gammelt Epox hovedkort som jeg kjøpte for 600-700 kr da budsjettet mitt ble litt sprengt av feilkoblet ram (og ødelagt ram&hovedkort). Vurderer nå å skaffe meg en litt bedre hk. Men, er det egentlig noe poeng å kjøpe et Socket A kort nå? Eller bør jeg satse på 754? (aka er det verdt pengene å kjøpe ny CPU og nytt HK når jeg allerede har en helt greit XP2500).. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Kjøper du et Socket A hovedkort holder det litt til. Spørs egentlig hva du bruker maskinen til. Spiller du, er det bedre å investere i bra skjermkort istedet for nytt system. Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Både socket A og socket 754 skal fases ut, eller 754 kommer til å ta over lavpris segmentet. Du burde vente til socket 939 kommer, da vil du få et skikkelig fremtidsrettet hovedkort (får vi håpe). Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Tror jeg satser på det. Spiller mye spill ja, men har ikke noen særlige problemer med å kjøre det meste atm. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Socket A skal ikke slutte å produseres før seint i 2005 Siden du har en CPU som klokker ganske bra fra før av, ville jeg kjøpt nytt HK, mer RAM (bør ha minst 1024MB) og et bra skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå