Gå til innhold

Itrip... hvem selger det ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjøpt iPod mini med iTrip for 290$, 2000kr, fra USA like før helga!

Slipper MVA, så det blir billige saker :D

bare vent til tollerne får sendt deg en liten slipp, jeg fikk 200,- toll eller mva eller noe på min iTrip forsendelse.

Noe må du nok betale :)

(hvis ikke du bestile fra Apple, virker som de tar på seg den oppgaven for deg.)

Endret av dale
Lenke til kommentar

Som jeg skreiv i "bestille fra utland - slippe toll -- miniguide", får du noen til å skrive på den lille grønne fortollingslappen at innholdet har en verdi på mindre enn 200NOK eller 1000NOK + gave, slipper du toll.

Nå har det seg slik at jeg har bestilt dette til en kamerat i USA, som sender den videre til meg, dermed fikser han biffen :)

Lenke til kommentar

Kjøpte akkurat iTrip på eBay, betalte 380,- inkl. frakt. Har ikke fått den enda, men skulle ikke være no problem å få selger til å krysse av i feltet for "Gave".

Syns du det er tryggest i Norge, kan den kjøpes på officeline.no, og har også sett den i en Mac&Carry butikk (finner oversikt over disse på officeline.no).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Aargh.. Om lizon søker litt rundt, finner han sikkert mange kommentarer om dette.

Du har ikkje lov å kringkasta i fm-bandet utan konsesjon. iTrip er ikkje uloveleg å eiga eller selga, men skal du nytta iTrip'en din, må du ha ein konsesjon som ingen har...

Men tema for denne tråden var ikkje om iTrip var lovlig eller ei... bare kor den blir solgt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...