GaLiHaLen Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg trenger tips til bra tv kort program. Jeg har forøvrig lcd skjerm Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 holder det ikke med de programmene som fulgte med tv-kortet ditt? Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Virker det sånn? Ville ikke spurt om jeg var fornøyd Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det hadde vel vert ideelt om du kanskje utdypet litt mer GaLiHaLen. Hvordan og hvorfor er du ikke fornøyd med programene som følgte med Tv-kortet ditt? Hvilke prog. har du og etc. Ikke det at jeg har så mye å komme med da jeg ikke har noe tv-kort eller brukt ett, men synst det var noe korte svar på dere her loooosen up smoke some weed - jk Lenke til kommentar
GaLiHaLen Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Du finner mange her. -Kisp Takk, ser de fleste er CA like "bra". Har sånt Creative Kort btw GeForce 2 MX400 ettelleranna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå