slaraffen Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Den Heter ISEARCH, det er en POP-blocker på den og reklame for å laste ned Virus Hunter. Finner den ikke på Fjerne /leggetil programmer. Fant mappe med navnet i registeret, men om jeg sletter den er den tilbke med en gang. Bruker norton 2004 antivirus, og den sier det er rent Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fjerne det ??? Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hei. Du er ikke den eneste som har hatt dette problemet! Gå inn på denne for automatisk fjerning: http://toolbar.isearch.com/uninstall/ Good Luck. Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 DÆven, det gjorde susen det og borte ble den. TUSEN TAKK FOR RASK OG GOD HJELP Men hva er det der egentlig?? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Kjempebra. Nå har jeg fått bort alt av rester etc, Så nå bør maskin være noenlunde "ren og pen" Takker så mye for velvillig hjelp Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Bruk også Ad-aware med jevne mellomrom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå