the_fire Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det er sikkert slitsomt å se slike meldinger... Men: Jeg skal ha ny mobil, og har lyst på Sony Ericson. Etter lanseringen på CeBit var jeg nesten sikker på at k700 skulle bli min. Men jeg har lest litt her og der at den ikke kommer før etter sommeren fordi SE ikke treffer helt på lanseringsdatoen. 2Q er det jo ikke lenge til, men hvis den kommer først etter sommeren så er det litt lenge å vente. Så jeg kan jo kjøpe en SE t630. Spørsmålet er altså: Vente på K700 eller kjøpe T630. Om forumsbrukerne skulle ha sett en nesten likens sak, så sett en link. Og så kan jeg be en Moderator om å stenge denne Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hverken t630 eller k700 er jo noen "super" mobiler, de har litt muligheter, men ikke i nærheten så mye som f.eks, P800 som ligger i ca. samme prisklasse. Den har jo synket noe helt enormt i pris(se her) Så hvis du vil ha en mobil med "tusenvis" av muligheter så er jo P800 et bra alternativ. Hvis ikke ville jeg gått for K700(men det er bare fordi jeg selv ikke liker så godt t6** serien) Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Tror kanskje jeg hadde venta på K700, hvis jeg var deg... Den har jo videofunksjon og skal ligge på ca. samme pris. BTW, jeg lot meg friste av prisen på P800 på fredag, den er på vei as we speak... Gleder meg!!!! Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Gandalf: Var ikke dette tydlig nok for deg: "Spørsmålet er altså: Vente på K700 eller kjøpe T630." ? The_Fire: synes du har konkludert selv her jeg. Vil du vente eller ikke? Må du nesten bestemme selv. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg synes du bør vente på k700 den kommer i mai\juni det er jeg 95% sikker på. Leste på SE sine sider at den ville komme i butikkene i mai\juni i alle land omtrent samtidlig Vent på k700 som kommer på markedet strax!! Lenke til kommentar
MasterDirk Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Er i akkurat samme situasjon. Jeg var millimeter fra å kjøpe 630 for noen uker siden, nå venter jeg på k700. Den har alle funksjonene 630 har + mer, men de viktigste forskjellene for meg er minnet, skjermen og designet. Så på 630 i butikken i byen i går, og den var ikke så veldig pen altså. Da hadde de riktignok bare den hvite inne, men jeg syns den så litt stusselig ut. Holder meg til min (eek) Nokia 3110 frem til k700 kommer, jeg. Da bruker jeg mindre penger på MMS åsså Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Holder meg til min (eek) Nokia 3110 frem til k700 kommer, jeg. Da bruker jeg mindre penger på MMS åsså Probbet med det er at når det er ca 1 måned igjen til k700 kommer på markede, kommer det enda en ny mob som du kunne tenke deg. (sikkert med megapikselkamera og slikt) det vil alltid komme noe nytt og bedre en det du har eller snart skal kjøpe. bare husk på det men er du svoren SE fan går nok det greit skal du se Endret 29. mars 2004 av SumSar Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Probbet med det er at når det er ca 1 måned igjen til k700 kommer på markede, kommer det enda en ny mob som du kunne tenke deg. (sikkert med megapikselkamera og slikt) det vil alltid komme noe nytt og bedre en det du har eller snart skal kjøpe. tja. Det går nå ganske i "doser". F.eks. kommer det veldig mange fine modeller nå til sommern, mens de siste 2 mnd. som har vært nå, og april er relativt kjedelige måneder (med unntak av 6230). Så, det går litt i rykk og napp. Klart at det alltid kommer bedre ting, men det betyr ikke at man aldri skal vente på et produkt man er interessert i. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Gandalf: Var ikke dette tydlig nok for deg: "Spørsmålet er altså: Vente på K700 eller kjøpe T630." ? Jo som jeg skrev "Hvis ikke ville jeg gått for K700(men det er bare fordi jeg selv ikke liker så godt t6** serien)" Men nå er det jo ikke sikkert han har sett det som står om P800 på forsiden da Og en P800 er jo "litt" bedre enn en t630 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Takker for mange svar. Dere vil vist ikke at jeg skal kjøpe t630 og det er greit. Så nå har jeg bestemt meg at når k700 kommer til hjemstedet mitt så skal jeg ha den. P800 er ikke akkurat en mobil for meg, for jeg er litt opptatt av design. Beklager hvis jeg fornermet deg, Gandalf_the_Grey, men jeg mener ikke at px00 er noen fine mobiler. Det er ikke den rette fjortissmobilen Jeg er ikke så opptatt av å ha 1mp kamera mobil, men kjøper vel det om 1-2 års tid. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå