Gå til innhold

[Løst]9-pins s-videokabel, hvor kan jeg få tak i en slik

Anbefalte innlegg

Jeg har et MSI Geforce 4 Ti4600-TD8X som jeg kjøpte demobrukt hos psdata.

Den medfølgende s-video kabelen var en vanlig type med 4 pins og passet ikke i tv-ut på skjermkortet som har 9 pins :no: .

Jeg har hørt med både psdata og spaceworld, og begge sier at leverandørene ikke kan få tak i kabelen jeg trenger.

Er det noen som vet hvor den kan kjøpes?

I tillegg må den helst være minst 5 meter og ha overgang til kompositt / scart.

Endret av Saruronny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe som sitter løst inni inngangen.

Jeg kjenner en annen som også har 9-pins s-video inngang (på et Ti4200 kort), så det er tydeligvis en slags uvanlig "standard". Kabelen hans passer på mitt skjermkort, men den fulgte med skjermkortet hans, så han har like lite peiling som meg angående hvor man kan få tak i en slik.

Edit: leif

Endret av Saruronny
Lenke til kommentar

Ikke bump.

En overgang skal følge med når man kjøper skjermkortet.

Den har den spesielle pluggen i en ende, og normal s-video + kompositt i den andre.

Den jeg fikk med er ca 20 cm lang.

Jeg vet ikke hvor man får slike løst dessverre.

Lenke til kommentar
Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post.

Dette er et sitat fra retningslinjene, og jeg følte det som et nødsfall. Jeg postet ihvertfall mer enn 5 dager etter første innlegg.

Det er dumt at jeg ikke fikk med riktig s-video kabel, men det er nok pga. at jeg kjøpte demobrukt.

PSData skulle egentlig kun sende med en dvi-vga overgang i tillegg til selve skjermkortet, men istedet fikk jeg alt som følger med når man kjøper retail (en haug av spill, programmer, og noen kabler og overganger). Det er jo kjempeservice, men i og med at jeg ikke hadde rett på s-video kabel til å begynne med, kan jeg ikke kreve at de sender rett type.

Men jeg bestilte noen varer fra de og ba de legge ved en 9-pins s-video kabel, og da fikk jeg den kabelen som du viser til, JohndoeMAKT. Dessverre passer den ikke.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...