Gå til innhold

Artifacts med 9800 i bfv! Hjelp!


Anbefalte innlegg

Har ett problem her som dere sikkert har hørt før.Desverre fant jeg ikke løsningen ved å lete i forumet og siden jeg trenger en løsning Kjapt!! poster jeg dette.

Mitt hercules 9800 np er flashet til 9800pro med hercules egen pro bios.

Brukte det slik lenge men så fant jeg ut at jeg ville ha mindre støy og kjøpte zalman heatpipe. Satte denne på , selv om det ble litt skjeft med den bakre ribba pga merkelig dårlig passform så det ut til å funke. spilte dod og call of duty uten problemer. Nå har jeg ordnet bf vietnam og trackmania og på begge disse spillene kommer artifacts med en gang jeg setter igang spillet! Har prøvd forskjellige innstillinger uten resultat. På bfv blir skjermen tilslutt svart og slår seg av.

Da må jeg restarte. Kjører med nyeste ati driverne. Er det varme som er problemet eller må jeg flashe det pånytt? Lurer på å bytte til vga cooler isteden for heatpipen. pga pakningene som skal mellom skruene på baksiden vil ikke baksiden sitte helt nedpå. Vet ikke om det er problemet siden jeg kan spille call of duty og dod så lenge jeg vil uten at noe skjer. Noen ideer før jeg går til det skrittet og bytter kjøler ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jo ikke Headpipes lagd for å klokke med så det kan bli litt varmt :roll:

Siden battlefield vietnam er et ganske krevende spill så er nok dette grunden til at du får artifacts her og ikke i cod.

enten så må du flache tilbake eller så må du bytte kjøler :yes:

Et valg :scared:

Life is hard :devil:

Endret av megakrølle
Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvorfor BFV ikke vil starte ?

Får melding om at bfv.exe har et problem og må derfor lukkes,

får ikke startet det engang :thumbdown:

Får fan ikke avinnstallert det engang for så å installere det på nytt :mad:

 

Har 9800pro, har slått av AA og AF !

Endret av Turboman#1
Lenke til kommentar

Oppdatering : Har fikset problemet. Heatpipen satt litt skjeft på gpu slik at det ble mer trykk på ene siden. Fjernet den braketten som skal festes på siden av kortet og da var det bra. Slo også av lightmaps og shadows i bfv så nå spiller jeg fornøyd avgårde på 1280x960

Veldig krevende spill ja. Går ikke 100 % glatt men så har jeg optimal quality på da.

Klokker ikke fordi jeg har flasha kortet. heatpipen er godkjent for pro versjonen så det skulle ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Klokker ikke fordi jeg har flasha kortet. heatpipen er godkjent for pro versjonen så det skulle ikke være noe problem.

Husk på at et klokket kort blir som regel varmere enn et kort som kjører uklokket på samme frekvens.

 

Derfor har det ikke noe å si at du bruker pro-godkjent kjøler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...