JohndoeMAKT Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg kom nettopp på et spill som lå på CD'en "117 spill" som følgte med ett eller annet datablad for mange år siden. (7-8år) Spillet er et turnbasert spill hvor du skal styre et romskip og skyte ned mange andre skip. Selve spillet er 2D og kan se ut som "Worm" eller hva det nå heter. (Det som bla er på Nokia telefoner, hvor en orm skal spise epler) Er det noen som vet hvilket spill dette er, eller som har en liste over hvilke spill som var på den CD'en så hadde det vært flott. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 den cden fikk man når man bestilte abbonement på bladet "komputer for alle" som en velkomstgave eller noe. minn meg på det senere (PM eller noe) så skal jeg mekke en liste til deg... veit den ligger hjemme et sted Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Nice Melfaction... will do. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Det er ikke et spill til mobil, men har samme 2d oversikten som "worm". Du har et par skip, og du møter fientlige skip du må skyte ned med torpedoer. Hele spillet er turnbasert hvor begge/alle spillerene velger samtidig hva som skal gjøres, og så når du trykker "end turn" blir alle komandoene fra alle spillerene utført samtidig. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Den CD'en har jeg faktisk. *lete litt i hylla* Spillet heter "Critical Mass", husker jeg digget det jeg også. Hvis du ikke finner det, så bare si ifra på PM, så kan jeg sende det (700kB) EDIT: Hmm...Her var det mye gode gamle spill. *Teste litt* Endret 30. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Ah, takk HL. Lenke til kommentar
Wolven Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg leter også etter et spill fra denne CD'n. Det heter 'Archon's Arena' om jeg ikke husker feil. Er det noen som vet hvor jeg kan laste ned det spillet ? Jeg finner ingen ting med Google. Lenke til kommentar
Supposedly Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Du har ikke vurdert om du kanskje ikke husker feil likevel, dersom du ikke finner NOENTING på Google? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 kan sjekke cden når jeg kommer hjem... tror jeg veit hvor den ligger... Lenke til kommentar
Wolven Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 kan sjekke cden når jeg kommer hjem... tror jeg veit hvor den ligger... Supert! Jeg kasta den CD'n for en stund siden da jeg rydda opp i gamle greier. Litt synd, for det er et par ok spill på den. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Husker jeg bare spillte spill som lå på ''K-CD'' ene til komputer for alle blant annet Death Rally Men noen som vet hvor jeg kan skaffe ZORK ? tror det er det det het. Du kunne i allefall trykke på steder så gikk du ditt og jeg husker en brønn som jeg skulle ned i så var det ikke mere på Demoen Skal ikke stjele tråden din men siden du fikk svar tengte jeg, Hvorfor ikke takker for svar Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hei hei vet dette er et utgammelt emne, men akkurat nå er det aktuelt som fy skulle gjerne fått tak i den 117 spill-cd'en igjen. det meste jeg husker var at den var grønn ^^ noen her som har eller vet hvordan man får tak i den? husker jeg ikke feil, så var mesteparten abandonware og eller lignende.. oO takker for hjelpa. Lenke til kommentar
Veggen88 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei =) Fant heldivis denne posten på google og tenkte da å spørre om noen har en slik cd til overs eller noen vet om alle spillene og kan legge ut namnene her? Kjempe fint om noen har muligheten til dette=) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Faen jeg trenger hele denne CD-en. Anyone? Lenke til kommentar
Ferdisboy Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Den CD'en har jeg faktisk. *lete litt i hylla* Spillet heter "Critical Mass", husker jeg digget det jeg også. Hvis du ikke finner det, så bare si ifra på PM, så kan jeg sende det (700kB) EDIT: Hmm...Her var det mye gode gamle spill. *Teste litt* Hei. Jeg leter etter noen games fra 117 spill. Jeg tenkte siden du muligens fortsatt har CD'en. er det mulig å ta bilde av listene å legge det ut på f. eks forumet? Lenke til kommentar
liealot Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Hei. Jeg leter etter noen games fra 117 spill. Jeg tenkte siden du muligens fortsatt har CD'en. er det mulig å ta bilde av listene å legge det ut på f. eks forumet? nesten 10 år siden han skrev posten du quotet, jeg ville ikke holdt pusten... Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Men noen som vet hvor jeg kan skaffe ZORK ? takker for svar Alle Zork-spillene selges på GOG. http://www.gog.com/game/the_zork_anthology Edit: Lurt av en necropost.... Endret 7. januar 2014 av radiohodet Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Fantastisk at så mange har gode minner fra denne CD-en. HolgerL: Vi krysser fingrer og tær og håper at du har denne enda i ditt arkiv. Jeg kan legge til at ved å søke på svensk (117 spel) finner du muligens det du leter etter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå