hysing Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Til min store fortvilelse var waterchill for stor til å stappe inn i en evermax. (så å si umurlig) når man så har brukt 1500 spenn på vannkjørling kan man ikke ditche hele prosjekte av en slik "liten" ting. så hva nå? og hvor og til hvilken pris? Jeg er hemningsløst fan av lian li, men 2300 spenn er i overkant av hva min økonomi tillater. Jeg så å si hater chieftec, og er derfor ganske tom for ideer. Noen som vet om noe greie kasser? gjerne med 12cm viftefeste. Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Syns absolut du burde kjøpe Lian Li, men det kan blir litt dyrt ja... Chieftec er jo veldig billig og praktisk, så det ville kanskje vert det beste for deg... Her er et veldig billig fulltower jeg fant på microplex: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF880 Jeg har ingen erfaring med Lepont kabinett, men det virker ikke så veldig supert... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Aopen maxi tower. Passer perfekt til vannkj0ling og til modding. Lenke til kommentar
hysing Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Aopen maxi tower. Passer perfekt til vannkj0ling og til modding. Ja men hvem selger vel dem lenger? dessuten skulle jeg hellst ha noe i sort eller børstet stål. hvitt er ikke inn lenger har sett en del på dennecompucase. Den er perfekt for formålet med 120 vifter og allt, men fronten er ikke noe pen. i beskrivelsene står det at frontpanele kan byttes ut, men de seller bare helt identiske på microplex! hva er poenget! Endret 28. mars 2004 av hysing Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Du må gå inn på produktet og finne "Direkte link" og poste her i forumet, linken du gav fører deg bare til hoved siden... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Her er løsningen for deg. Du vil ha ett hav av plass, og det er fortsatt mulig å løfte det Husk at du trenger drevrammer i tilleg. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Bygg kasse selv da, så får du det så stort du vil... Dette har MYE plass og er billig. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF880 plass til 6 CD-Rom greier og en diskettstasjon. Chieftec har også noen bra, men de er noe dyrere. Aopen har bra kasser med endel smarte løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå