crazyboy Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Nåværende oppsett: Asus A7V-E 133 AMD T-Bird 1200 512 Mb ram MSI Geforce4 4200ti Er ganske ny i gamet, men fant jo ganske fort ut at hvis jeg først skal bytte ut en ting, så måtte mer byttes ut. Skal derfor handle inn følgende: Kabinett, Hovedkort, prosessor (AMD) og minnebrikker (Skjermkortet får jeg leve med litt til). Har ikke planer om å overklokke noe særlig, men gjør ikke noe om muligheten er tilstede. Har også planer om vannkjøling etterhvert(mest pga. mindre støy), men ikke noe som er prioritert med det første. Budsjettet er sånn ca 3-4000,-. Når det gjelder kabinett har jeg tittet på følgende: 1 2 Noen som har erfaring med disse? Resten har jeg ikke peiling på, så forslag mottas med takk. Crazyboy Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 for det første så har du posta feil, skulle vært posta i "hjelp, skal ha ny pc" her er mitt forslag: - Abit NF7-S v2.0 - Barton 2500+ OEM - Thermaltake Silent Boost - TwinMos 512mb PC3200 m/winbond + kabinett nr 2 som du har satt opp. totalt skal dette komme på ca 3500,- Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Nåværende oppsett:Asus A7V-E 133 AMD T-Bird 1200 512 Mb ram MSI Geforce4 4200ti Er ganske ny i gamet, men fant jo ganske fort ut at hvis jeg først skal bytte ut en ting, så måtte mer byttes ut. Skal derfor handle inn følgende: Kabinett, Hovedkort, prosessor (AMD) og minnebrikker (Skjermkortet får jeg leve med litt til). Har ikke planer om å overklokke noe særlig, men gjør ikke noe om muligheten er tilstede. Har også planer om vannkjøling etterhvert(mest pga. mindre støy), men ikke noe som er prioritert med det første. Budsjettet er sånn ca 3-4000,-. Når det gjelder kabinett har jeg tittet på følgende: 1 2 Noen som har erfaring med disse? Resten har jeg ikke peiling på, så forslag mottas med takk. Crazyboy Jeg ville tatt Aopen kabbinette det ser best ut, er mest praktisk (men antec får du med bærevesker, som du aldri bruker uansett) Å kanskje prisen har noe å si, men en venn av meg har kjøpt antec, men det kosta 600kr isteden for 900kr! Jeg syns foresten at Aopenes kabbinet ser best ut å Lykke til med den nye pc`en din MVH:Stian_A Lenke til kommentar
crazyboy Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 for det første så har du posta feil, skulle vært posta i "hjelp, skal ha ny pc" her er mitt forslag: - Abit NF7-S v2.0 - Barton 2500+ OEM - Thermaltake Silent Boost - TwinMos 512mb PC3200 m/winbond + kabinett nr 2 som du har satt opp. totalt skal dette komme på ca 3500,- Ok. Takk for info. Har postet inlegget på korrekt sted nå, men har bare et spørsmål til: Hva betyr winbond? Crazyboy Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) #FEIL# Endret 29. mars 2004 av svalbard Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 winbond er en aluminium "drakt" som er over rammen, slik at varmen skal føres bort i fra minnet. det blå som er over disse kingston brikkene er winbond. dette har du ikke lært, gutten min :-) haha.. altså, poenget med winbond: det er chippene som sitter på kortet, selve RAMMEN. det du mener heter heatspreder, måtte bare disse litt for det! det er nok av poster om det, så dette burde du ha visst...! Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Du, svalbard, har ikke bæret peiling på hva du snakker om! Winbond er fabrikatet på minnebrikkene som minnemodulen er bygget opp av. Disse er av litt "høyere" kvalitet! Aluminiumsdrakten som er rundt er ikke noe annet enn en varmespreder Edit: litt sent ute Endret 29. mars 2004 av baronKanon Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 forveksla det "litt" min feil, la oss glemme denne saken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå