eiriksen Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Når jeg går på Asus sine sider for å laste ned drivere til hovedkortet mitt så støter jeg på problem. Sia hvor download er vil ikke vises! Det er A7N8X-X det er snakk om, og jeg ville gjerne hatt den nyeste BIOS, brikkesett drivere etc. Er det bare meg som har det problemet? Lenke til kommentar
lrw Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Nei det er ikke bare du som har møtt dette problemet på Asus sin download/support server! Serveren har hatt trøbbel i ukesvis nå! Har mailet til dem, uten å få svar! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Prøvd ftp.asus.com ftp.asus.com.tw og ftp.asus.de ? Lenke til kommentar
twk Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Bruk den italienske siden. Fungerte for meg. http://www.asus.it Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg har forresten lagt merke til at av og til så finner man nyere drivere på én av de FTP-ene enn de som ligger på web-sidene. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 På denne har jeg aldri problemer. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå