pcgutten Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg har en vifte her den går det 3 ledninger fra den 1. er rød den 2. er gul den 3. er svart. De er ikke koblet til en kontakt som skal festes på hovedkortet. Den kontakten som skal festes på hovedkortet er slik: Den 1. er grønn den 2. er svart den 3. er gul. Hva skal kobles sammen? Jeg prøvde med gul sammen med gul og svatr sammen med svart og rød sammen med grønn. Men det gikk ikke?:S Noen som vet hva som skal kobles sammen her?? Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Litt mer informasjon kunne hjulpet litt. Hva slags vifte er det? Hvordan ser kontakten på viften ut? Det jeg vet er at gul er +12v, rød er +5v og svart er jord. Grønn er jeg ikke helt sikkert på, men tror det kan være noe som heter PS-ON... Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Det er en foxcon vifte... men der vet jeg hva alle lednigene er men ikke på dn kontakten som skal kobles til... Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 kan du ikke gi oss et bilde da, hvis det er mulig? Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Desverre har ikke noe bilde som ligger på nett.... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) rød = 12 volt gul = tutallsmåler, sensor eller no sort = 0 volt (jord) Her ser du hvordan en slik kabel skal se ut (henviser til den øverste kontakten med gul, rød og svart...): tror du får en pekepinn på hva som skal kobles hvor nå Endret 28. mars 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå