Eirik_R Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 er det mogeleg å stoppe køyringa av eit php-sript, slik at eg kan køyre til eit punkt i scriptet og så stoppe der Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 veit eigentleg ikkje om die er problemet, men den godtek ikkje at eg gjer noko med den sida som scriptet har gitt ut Lenke til kommentar
???????? Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 exit(); Lurt å foreslå den "Note: The die() function is an alias for exit()." - fra manualen. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 veit eigentleg ikkje om die er problemet, men den godtek ikkje at eg gjer noko med den sida som scriptet har gitt ut Beskriv litt mer. Du stopper et script med exit eller die. Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 D'oh, det var jeg ikke klar over. Nåja, utvidet php-funksjons-forråd har aldri skadet noen. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) det virka med die, fann etter ti-femten minutt med leiting ut at knappen kom etter </form>, så die virkar, men har etterkvart allereie skreve om scriptet, har vore opptatt med det, så eg har ikkje oppdatert innlegget før. nokon som kan sei korleis eg får ei inkludert fil til å gi outputten sin før ei anna inkludert fil, den som eg vil ha først står først, men kjem sist er det den sida som først er ferdig prosessert (altså lettast å prosessere) som kjem opp først? Endret 28. mars 2004 av Eirik_R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå