Drunken_Master Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg har en D-Link Ethernet Bredbånds Routher. jeg har brukt den før men da var det ikke jeg som satt den opp. å jeg måtte restarte den så får jeg den ikke til å fungere. og jeg har Telenor ADSL hvis det har noe med saken å gjøre som jeg tror det ikke har. men det står i håndboka flere måter å sette den opp her er metodene: 1. Static Ip Address 2. Dynamic Ip Address 3. Dynamic Ip Address for BigPond Cable 3. PPP over Ethernet 4. PPTP Takk folkens gjærne forklar ossen jeg setter opp videre å hvis dere kan det! Lenke til kommentar
reybr Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) 3. PPP over Ethernet Husk å legge til @online.no i brukernavnet ditt EDIT: Fjernet dobbell 'l' i online Endret 28. mars 2004 av reybr Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) hmm det funka ikke for det! men skal passordet være det passordet jeg logger på nette med? og kan jeg sette Primary og Secondary DNS som hva som helst eller må det være noe bestemt? Maximume Time Idle kan den stå på hva som helst?Navne kan vell være hva som helst eller? Assigned Ip Address kan jeg velge der eller skal den stå på noe spessielt den står på 0.0.0.0 håper noen kan hjelpe meg! Endret 28. mars 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 noen som kan hjelpe meg jeg har bilde av oppsette mitt som ikke funker kan noen se om det er feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå