ASW Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Bare lurer på hva dere synes om nwn Endret 10. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Klarte aldri å komme inn i spillet. Stoppet etter 3-4 timers med intens forsøk for å prøve å finne meg inn i sjangren men klarte det ikke. RPG er et ganske sart tema for meg som jeg stiller mye høyere krav til enn f.eks. et FPS spill Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Det orginale NWN er UTROLIG bra! Satt i flere timer i strekk å spillte det spillet, og historien holdt meg ved pc'en enda noen timer... Liker du rpg spill så kommer du til å elske NWN. Når vi kommer til expansion pack 1 "Shadows of Undrentide" så har jeg ikke mye positivt å si... Der hvor orginalen kastet meg inn i en fengende historie med en gang, feilet Shadows of Undrentide big time! Spilte vel i 2-3 timer før jeg gav opp pga møkkahistorie Den siste expansion pack'en skal jeg ikke uttale meg om for den har jeg ikke prøvet enda, for jeg er redd den er like ille som den første expansion pack'en Noen som har prøvet/runna Hordes of the underworld? Endret 28. mars 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hmm spilte aldri NWN noe særlig siden jeg på den tiden var lei RPG'er og spill generelt, men det er jo et bra spill. Hellslayer: Mitt inntrykk fra de jeg kjenner som har alle xp-packene og diverse spillsider er helt motsatt enn ditt. Ingen likte historien til orginale NWN og synes det var dårlig, også synes de at xp-packene var mye bedre på sp-delen. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hordes of the Underdark er vel den som har fått best kritikk på story. Har ikke prøvd den enda, men må vel kjøpe snart.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Synes Neverwinter Nights var utrolig bra, men når expansionpakkene kom var jeg skikkelig lei av å bare kontrollere en fyr... Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hmm spilte aldri NWN noe særlig siden jeg på den tiden var lei RPG'er og spill generelt, men det er jo et bra spill. Hellslayer: Mitt inntrykk fra de jeg kjenner som har alle xp-packene og diverse spillsider er helt motsatt enn ditt. Ingen likte historien til orginale NWN og synes det var dårlig, også synes de at xp-packene var mye bedre på sp-delen. Smak og behag Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 NWN har jeg spilt mye, gått med alt for mange timer :| men jaja.. digga orginalen, har spilt igjennom hele xp1 og er strax ferdig med xp2 Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Liker man RPG spill og er ute etter å spille sammen med noen, er NWN et glimrende coop spill for dere som synes at Dungeon Siege blir for hack 'n slash. NWN er meget bra i coop, og er dere mer enn 5 stk og dere har en god GM, så er det enda stiligere! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 NWN er genialt! Veldig bra story/gameplay, og mulighet for å være flere klasser med samme person. I tillegg kommer prestige klasser som gir mulighet for å spesialisere seg veldig! Coop har jeg aldri prøvd, men jeg har hørt av flere andre at det er meget bra. NWN har også egen linux klient! I tillegg kommer ett veldig bra community! Konklusjon: NWN er mye morro! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 coop er utrolig bra ja, men ikke glem alle de bra modulene som ligger ute på nett Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 NWN er faktisk det eneste spillet jeg har inne på pcen min for tiden... kan ha noe med at jeg kjører linux, men allikevel.. bra spill Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 skal teste nwn på linux etter på, bare jeg kommer meg hjem og får tak i cd'ne mine.. la in ut2k4 akkurat for linux morro Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Lønner seg å innstallere ms-fonter! Ser myye bedre ut. Lenke til kommentar
MasterDirk Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Det beste med NWN er at man kan spille flere online med DM og mange parties som gjør forskjellige ting. Det blir fort bra, dersom man er sammen med venner. SP er det helt greit, men da blir det fort om å gjøre å levle opp, sånn at man klarer litt mer. I MP er det mer om gruppen og historien, og da skinner spillet som ei stjerne! NWN + SOU + HOTU + CEP PW here I come!! Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Min personlige mening var at spillet var alt for linjært, men var da fengende nok til at jeg gikk igjennom det. En annen ting var at det er ca 10000000 kasser og kister. O.l. Og du fant aldri no særlig brukanes i dem, plus at det er sykt mange som er bobby-trappet. Ikke at det er no über stort problem i seg selv, men jeg venta med å utvikle no særlig på trap å ente opp m å høre på han gnomen du fikk med deg alltid skulle si en av 2 setninger når han skulle fixe det.. Ble ufatterlig plagsomt etterhvert.. Lenke til kommentar
Hk.84 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 nwn ruler ,,,, har spillt meg igjennom orginalen og begge xp,, grafikken begynner å bli litt gammal,,, men hvem bryr seg når historien er såppas bra Life`s a bitch and then u die Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Bestilte faktisk Neverwinter Nights i går kveld. For et sammentreff. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Bestilte faktisk Neverwinter Nights i går kveld. For et sammentreff. Bra, det er et veldig bra spill! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 heh, faktisk en del jenter jeg kjenner som syntes det var morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå