Gå til innhold

NeverWinter Nights - hva syns dere om det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarte aldri å komme inn i spillet. Stoppet etter 3-4 timers med intens forsøk for å prøve å finne meg inn i sjangren men klarte det ikke. RPG er et ganske sart tema for meg som jeg stiller mye høyere krav til enn f.eks. et FPS spill

Lenke til kommentar

Det orginale NWN er UTROLIG bra! Satt i flere timer i strekk å spillte det spillet, og historien holdt meg ved pc'en enda noen timer... Liker du rpg spill så kommer du til å elske NWN.

Når vi kommer til expansion pack 1 "Shadows of Undrentide" så har jeg ikke mye positivt å si... Der hvor orginalen kastet meg inn i en fengende historie med en gang, feilet Shadows of Undrentide big time! :angry:

Spilte vel i 2-3 timer før jeg gav opp pga møkkahistorie :mad:

Den siste expansion pack'en skal jeg ikke uttale meg om for den har jeg ikke prøvet enda, for jeg er redd den er like ille som den første expansion pack'en :hmm:

Noen som har prøvet/runna Hordes of the underworld?

Endret av Hellslayer
Lenke til kommentar

Hmm spilte aldri NWN noe særlig siden jeg på den tiden var lei RPG'er og spill generelt, men det er jo et bra spill.

Hellslayer:

Mitt inntrykk fra de jeg kjenner som har alle xp-packene og diverse spillsider er helt motsatt enn ditt. Ingen likte historien til orginale NWN og synes det var dårlig, også synes de at xp-packene var mye bedre på sp-delen.

Lenke til kommentar
Hmm spilte aldri NWN noe særlig siden jeg på den tiden var lei RPG'er og spill generelt, men det er jo et bra spill.

Hellslayer:

Mitt inntrykk fra de jeg kjenner som har alle xp-packene og diverse spillsider er helt motsatt enn ditt. Ingen likte historien til orginale NWN og synes det var dårlig, også synes de at xp-packene var mye bedre på sp-delen.

Smak og behag ;)

Lenke til kommentar

Liker man RPG spill og er ute etter å spille sammen med noen, er NWN et glimrende coop spill for dere som synes at Dungeon Siege blir for hack 'n slash.

NWN er meget bra i coop, og er dere mer enn 5 stk og dere har en god GM, så er det enda stiligere!

Lenke til kommentar

NWN er genialt!

Veldig bra story/gameplay, og mulighet for å være flere klasser med samme person. I tillegg kommer prestige klasser som gir mulighet for å spesialisere seg veldig!

Coop har jeg aldri prøvd, men jeg har hørt av flere andre at det er meget bra.

NWN har også egen linux klient!

I tillegg kommer ett veldig bra community!

Konklusjon: NWN er mye morro!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det beste med NWN er at man kan spille flere online med DM og mange parties som gjør forskjellige ting. Det blir fort bra, dersom man er sammen med venner. SP er det helt greit, men da blir det fort om å gjøre å levle opp, sånn at man klarer litt mer. I MP er det mer om gruppen og historien, og da skinner spillet som ei stjerne!

NWN + SOU + HOTU + CEP

PW here I come!!

Lenke til kommentar

Min personlige mening var at spillet var alt for linjært, men var da fengende nok til at jeg gikk igjennom det. En annen ting var at det er ca 10000000 kasser og kister. O.l. Og du fant aldri no særlig brukanes i dem, plus at det er sykt mange som er bobby-trappet. Ikke at det er no über stort problem i seg selv, men jeg venta med å utvikle no særlig på trap å ente opp m å høre på han gnomen du fikk med deg alltid skulle si en av 2 setninger når han skulle fixe det.. Ble ufatterlig plagsomt etterhvert..

Lenke til kommentar

nwn ruler :thumbs: ,,,, har spillt meg igjennom orginalen og begge xp,, grafikken begynner å bli litt gammal,,, men hvem bryr seg når historien er såppas bra :dribble:

Life`s a bitch and then u die :devil:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...