Gå til innhold

Oppgradere til FW7

Anbefalte innlegg

Har lastet ned FW70 fra www.my-siemens.com og er nå klar til og innstallere. Da jeg skrudde av mobilen, åpnet programmet på pc'n og startet mobilen igjen ved å holde joysticken nede samtidig som jeg skrudde den på, greide ikke pc'n og finne telefonen :( Dette noe som irriterte meg veldig, men jeg lurer på om noen her kan gi meg noen tips om hva jeg kan gjøre for å få dette til å virke

PS selvsagt var alle applikasjonene på telefonen skrudd av ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det fulgte ikke med noen driver når jeg lastet ned den nye FW'n. Allt jeg fikk ned var en fil som var innstalleringsfila. Men jeg får Siemes Data Suite til å fungere, og den finner telefonen i løpet av sekunder, men det er innstalleringsprogrammet som ikke finner den, og jeg har sjekka minst 100 ganger at jeg har lasta ned riktig verson, og det starter og irritere meg at jeg ikke får innstallert den. :cry:

Jeg har nemlig hørt en del bra om FW7 så jeg har lyst på den, så jeg er åpen for alle mulige forslag, er litt desperat nå, har venta ganske lenge på svar på diverse forum siden det ikke virker som om dette er et vanlig problem som folk har vært borti før.

Lenke til kommentar

Joda.. når du kjører EXE fila du har lastet ned, legger det seg 2 filer, en .inf og en .sys fil i samme katalog som du har EXE fila. Driveren du trenger å intstallere er .inf filen..

Dvs.. Når du følger instruksjonene i programmet gir deg, vil PC'en din gi deg beskjed om at den har funnet ny Hardware, og vil ha en driver for denne. Da blar du deg frem til samme katalog du kjører programmet fra, og velger .inf filen...

Lenke til kommentar

Aner ikke... Jeg oppdaterte uten fulladet batteri (hadde halvt kanskje), og det gikk bra.. Men det var nesten tomt etterpå...

Fikk forresten ett spørsmål om jeg ville kopiere kontakter fra SIM også... Etter oppgraderingen. Jeg hadde ingen kontakter på SIM men jeg svarte ja allikevel..

Får du spørsmål om dette så svar NEI... DEtte gjorde at jeg fikk flere "tomme" innlegg i kontaktene mine som skapte systemfeil hver gang jeg brukte adresseboken..

OG FOR ALL DEL.... TA BACKUP FØR DU OPPGRADERER..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...