Feh Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Installer en firewall eller så er det noe man kan gjøre... har med å stenge av en slags service eller no... husker ikke helt hvordan er så lenge siden, og HUSK: "You WILL use google before asking dumb questions!" Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Høyreklikk My computer - Manage - Services and Apllications - Services - Da kan du stoppe den tjenesten som heter Messenger "You WILL use google before asking dumb questions!" Og til deg vil jeg bare si: Before you make a complete ass of yourself and being a dumbass yourself - read the freakin' "Retningslinjer" for dette forumet...!! Endret 28. mars 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Servicen du skal stoppe og disable heter "Messenger". Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 jau, jeg har norsk win2k og jeg kunne ikke finne noe lignende som het manage Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 done! takker for svar! Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Installer en firewall eller så er det noe man kan gjøre... har med å stenge av en slags service eller no... husker ikke helt hvordan er så lenge siden, og HUSK:"You WILL use google before asking dumb questions!" Dette var jo en kreativt forslag... Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar! Og du er den heldige vinneren av å nettopp ha gitt et... Endret 28. mars 2004 av johanlo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå