Gå til innhold

Spørsmål vedr WinXP

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

Har WinXP SP 1 med alle oppdateringer i går så skjedde det noe merkelig, da jeg kom hjem, så var pc'en totalt låst.... kunne ikke gjøre noe som helst, måtte slå den av manuelt.

Da jeg slo den på i gjen, så ser jeg at "fornyelsesdatoen" på Norton AntiVirus var blitt borte etter restart, jeg bruker også ett program som heter "teamspeak" i forbindelse med at jeg spiller mye online (er medlem av en clan) jeg måtte legge inn alt på nytt (server IP, bruker navn osv) etter resart.

Så jeg kjører chkdsk (scandisk) den finner masse som jeg kan se, den fjerner masse ting, og instalerer ting igjen.

Så bestemmer meg for å benytte "system gjennoppretting" for å slippe å installere Norton Internet Security 2004 på nytt, så jeg velger 25 mars, får beskjed om å restarte maskina, gjør det som jeg blir bedt om.

Da maskina restarter så kommer det opp "system gjennoppretting" får plutselig beskjed om at kan ikke gjennopprette til ønsket tidspunkt, ingen filer blir endret.

Har Amd 64 3000+, 1GB TwinMOS PC3200 Dual Ram, MSI K8T NEO-FIS2R (maskinen er stabil med denne rammen, iallefall når jeg spiller)

1. hvor finer jeg resultatene av Scandisk ??

2. må jeg sette inn windows cd'en og bruke repair for å kunne bruke systemgjennopprettning ??

3. har ingen virus iflg norton antivirus..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Scandisk resultatene skal komme opp når du har kjørt kontrollen. :hmm: Norton finner ikke de fleste trojanere. Prøv The Cleaner: http://www.moosoft.com/

Må nok ha cden for å reinstallere windows xp. tror det hadde vært lurt! :ermm:

Jeg har orginal WinXP, men må jeg legge inn alt igjen, holder det ikke med repair modus ?? eller noe sånt ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...