Buddy Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Vel er klar over dette er blir mer og mer entusiasten sitt forum. Vel jeg stiller følgende spørsmål. Brikkset et for AMD topp er er nforce 2 Prisforskjell er 409 kr innkl. mva i mellomt ligger via kt600 Så hvordan er den merbare forksjell. Som Pcbygger uten å gi ut priser Sis kort 370 Via kt 600 - 420 Nforce2 - 700 dette er priser inn til meg. Men jeg vil gjerne vite fra mer erfarne en meg, (23 år med pc bygging) hvor stor er ytelsesforskjellen mellom de 3 brikesett. ??, selv når jeg tester dem mot hverandre , ser jeg ikke umiddelbare forskjell. vel på ripping av cd, dvd, er nforce merkbart kjappere. ved dueal ddr Endret 28. mars 2004 av Buddy Lenke til kommentar
Murty Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 En normal (les: ikke unormale) person ser eller merker lite til forskjellen.. Men i følge tester her på hw.no og andre steder.. så ligger nforce2 et stykke foran.. jeg sitter med nforce2. (asus a7n8x) og er kjempe fornøyd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå