NiCo.No Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) hallo. Jeg skal kjøpe nytt skjermkort, hadde tenkt komplett, men jeg tenkte jeg ville kjøpe over disk. og fant ut at datakjeden hørtes us som et bra sted. bare det at det ikke står noe om priser på sida deres. er det samme priser som på komplett eller er det dyrere/billigere skal ha sapphire R9800Pro er på komplett for ca. 2000 kr. er det veldig stor prisforskjell fra komplett til datakjeden? Endret 28. mars 2004 av NiCo.No Lenke til kommentar
Murty Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Regner med at de bruker ca samme priser som de gamle fysiske butikkene til komplett.. ta prisen på komplett.no og legg på en hundrelapp eller to.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 på komplett sia står det butikk pris, det er datakjedens pris Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 på komplett sia står det butikk pris, det er datakjedens pris ermm, nei? Det -sto- listepris. Listepris er vel sånn cirka hva det ligger på andre steder. Butikkpris var før Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 på komplett sia står det butikk pris, det er datakjedens pris ermm, nei? Det -sto- listepris. Listepris er vel sånn cirka hva det ligger på andre steder. Butikkpris var før Ja, men tror faktisk Datakjeden fortsatt går etter de prisene. Ivertfall har jeg erfart det en gang. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Nå er det sån at komplett er langt fra de rimeligste så listepris er nok ikke hva det koster andre plaser. Lenke til kommentar
v0id Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Jeg regnet tidligere ut at datakjeden var ca 10-11% dyrere på alle varer, da komplet hadde både butikkpris og nettpris. Hvis man kiker litt på hjemmesidene til datakjeden ( www.datakjeden.no ), ser man at prislister og lignende vil komme opp i løpet av April. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå