tor_erik Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Og igjen, husk at dette er rapporterte dødsfall. Og da kan vi vel regne med ca 20% flere døde. Men det er noe i det trådstarter sier, hvorfor så mange har blitt røde. For det har nemlig vært slik at USA har gjort dumme ting før (les: Vietnam). Er ganske sikker på at dette vil gå i bølgedaler etter hvert som USA gjør en dum ting. Og dere vet, når en i gjengen starter, ja så er det lett å følge med. Og nei, jeg tror ikke på at folk her inne er røde fordi vennene deres er det, men så er det mange andre idioter her i landet... Og forresten, jeg er selv blitt ganske rød etter hvert, og det er da selvsagt basert på mine egne meninger. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Men det er noe i det trådstarter sier, hvorfor så mange har blitt røde. For det har nemlig vært slik at USA har gjort dumme ting før (les: Vietnam). Er man automagisk rød når man er uenig med USA sin politikk i Irak? ja, så er jeg vel rød da... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Men det er noe i det trådstarter sier, hvorfor så mange har blitt røde. For det har nemlig vært slik at USA har gjort dumme ting før (les: Vietnam). Er man automagisk rød når man er uenig med USA sin politikk i Irak? ja, så er jeg vel rød da... I joachimR sine øyne: JA! i mine (og mange andres): Nei men du kan jo alltids lese Det kommunistiske manifest, og se om du mener det samme. Da vil jeg kalle deg rød Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvorfor er det mer USA hat? "The Red Pill" Hmmmmmmmmm, må komme av at folk vet mer nå enn før, man lærer mer, folk har mer utdanning... Det er ikke Amerika jeg hater, det var helt kult fram til den gangen sivilisasjo0nen fant ut at det lå der... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Aaaah, husker dere det der med Unge Høyre og den blå pillen? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=176659&st=0 Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Husker? HalTan og jeg ER det der med høyre og den blå pilla! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg vet det, lurte bare på om dere andre huska det... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Eg blir irritert hver gang eg blir stemplet commie og usa-hater, av ultrakonservative når eg sier eg er uening med Bush. Eg har møtt noen amerikanere, og må si at de (fleste) av dem er noen av de greieste folkene eg har møtt...men det er en annen diskusjon. Poenget er at man kan ikke kalle folk for usa-hater og commie bare fordi man er uenig i bush. Konservatisme og Kommunisme er kanskje 2 ytterpunkter, men de er ikke det omvendte av hverandre. Selv er eg først og fremst uenig med Bush og politkken han fører. Men eg synes usa har en veldig mørk historie når det gjelder respekt for andre lands demokrati og frihet. (VISS eg ikke tar feil så er desse som regel styrt av ultrakonservatister...) USA har for mye makt, makten til usa vokste frem pga. kalde krigen. Den er strengt tatt ikke nødvendig for USA lenger, men usa ser nå at det er den eneste supermakten og utnytter seg grovt av dette og har sannsyligvis heller ikke tenkt å bli et "vanlig" land. Virker nesten som usa prøver skaffe seg en nye USSR så supermakten deres blir vits.. ....Det fører til borgerkrig og anarki.... Anarki er et politisk system(på lik linje med fks. demokrati), eg tror ordet du leter etter er kaos. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 va skjer med Norge? HVORFOR "HATER" MANGE USA? HVORFOR BLIR DET BARE FLERE OG FLERE ANTI-AMERIKANERE OG COMMIER I DET NORSKE SAMFUNN? Hvorfor? fordi folk stiller skepsis til politikken deres, jeg tror det er få som hater en hel nasjon og et helt folk? Skulle vi underkaste oss og syntes alt USA gjør er greit uten å kommentere noen ting? Det ville blitt helt sykt Og hva er galt med å være kommunist? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Er det noe jeg SÅ INTENST hater, så er det de små røde sosialistfjottene som maser rundt med det forbannede våset deres. Tror de er noe fordi de er radikale. Jeg avskyr de svake ungdommene som blir med på den røde bølgen som herjer Norge. Fullstendig hjernevaskede idioter, hvis mål er å kontrollere og styre folket. Endret 17. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Er det noe jeg SÅ INTENST hater, så er det de små røde sosialistfjottene som maser rundt med det forbannede våset deres. Tror de er noe fordi de er radikale. Jeg avskyr de svake ungdommene som blir med på den røde bølgen som herjer Norge. Fullstendig hjernevaskede idioter, hvis mål er å kontrollere og styre folket. Holger Ludvigsen Styremedlem Lillehammer og Omegn Unge Høyre Hva skal vi da si om alle som er med i unge høyre fordi 'pappa betaler'? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hva skal vi da si om alle som er med i unge høyre fordi 'pappa betaler'? At vinnere i samfunnet holder med Høyre er jo en selvfølge. Høyres politikk betyr frihet og ansvar, nettopp det som har gjort dem rike og vellykket. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Så du mener at det er bedre at unge er med i et parti bare fordi 'pappa betaler' enn at de faktisk støtter noe de står for, og jobber for å få det gjennom? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Argh, skulle aldri ha posta det med "The blue pill", nå går disksujonen helt off-topic... Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hva skal vi da si om alle som er med i unge høyre fordi 'pappa betaler'? At vinnere i samfunnet holder med Høyre er jo en selvfølge. Høyres politikk betyr frihet og ansvar, nettopp det som har gjort dem rike og vellykket. Høyres politikk betyr at de som er rike og vellykede kan bli enda mer rike og vellykkede enn de er fra før. Høyre legger ikke opp til at alle skal ha like muligheter til å bli rike og vellykkede. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Høyre legger ikke opp til at alle skal ha like muligheter til å bli rike og vellykkede. Å HELLIGE MOSES! Du skjønner tydeligvis ikke Høyres politikk. Høyre vil vil ha mer FRIHET, frihet til nettopp å kunne skape sin egen karriere og velstand. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Høyre legger ikke opp til at alle skal ha like muligheter til å bli rike og vellykkede. Å HELLIGE MOSES! Du skjønner tydeligvis ikke Høyres politikk. Høyre vil vil ha mer FRIHET, frihet til nettopp å kunne skape sin egen karriere og velstand. Hvis du allerede har pengene... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Så du mener at det er bedre at unge er med i et parti bare fordi 'pappa betaler' enn at de faktisk støtter noe de står for, og jobber for å få det gjennom? Sosialistene setter det på spissen som vanlig... Og ja, det er bedre at de gjør det enn å støtte en sak som fjerner frihet, gjør alle like og hemmer vekst og utvikling Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Høyre legger ikke opp til at alle skal ha like muligheter til å bli rike og vellykkede. Å HELLIGE MOSES! Du skjønner tydeligvis ikke Høyres politikk. Høyre vil vil ha mer FRIHET, frihet til nettopp å kunne skape sin egen karriere og velstand. Ehh, nei: Privatskoler Dessuten er ikke det å gi frihet det samme som det å gi muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå