Gå til innhold

Eget Spillforum for Call of Duty

Anbefalte innlegg

Er det noen grunn til at Call of Duty ikke har et eget spillforum? Jeg mener Gamespy har Planet Call of Duty, men Gamer.no kan ikke lage et lite koselig forum en gang? Spillet er jo enormt bra, og høstet mange priser både her og der; nå nylig Gullstikka '04. Synes ikke flere at CoD burde få et eget spillforum sammen med resten av "de store"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant omtrent 20 Call of Duty-tråder fra januar 2004 når jeg søkte på "duty" i overskriften. Det kvalifiserer ikke til egen forumtråd. Det må være langt høyere aktivitet for å få egen tråd. Beklager.

Lenke til kommentar

QUOTE (t0mm3n^_ @ 28/03/2004 : 21:25)
QUOTE (ZeZar is BACK @ 28/03/2004 : 18:55)
CoD er da ikke så sinnsykt fett da, spilte det, runda det nesten, ble lei :)

jeg tror ikke du vet at det har en DRITHEFTIG multiplayer :angry:

Stemmer, COD MP delen er rett og slett fantastisk :yes:

Lenke til kommentar

MP-delen er svinbra! Gjør spillet interessant også etter den første uka.

Noen som har favoritter blant MP-maps'ene? Og hva med beste game-type? Selv digger jeg map'en Gunassault, der det er en lek å være sniper. Hatten av for gutta som lagde den. Av de nye map'ene til patch 1.3 syns jeg Bocage er best, en stor og pen map. Neuville har sin sjarm, men det blir lett kaos her med flere enn 20 spillere. Synes Ship er den dårligste map'en, Pow-camp er heller ikke særlig interessant.

Har spilt HQ endel, og det er fortsatt favoritt game-type, ellers er BEL og TDM bra. SD blir etter min mening for repetativt og raskt veldig kjedelig. Hadde vært en fordel hvis målene hadde variert fra gang til gang.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...