J0ppe Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Dette Synes jeg er ganske kult. Endret 7. april 2004 av J0ppe Lenke til kommentar
Blax Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Det er det jeg skal kjøpe:) Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Syntes denne var kul! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Du BØR kjøpe dette.Du får med en mye bedre strømforsyning. Jepp et meget bra kabinett med en topp stforsyning, du får også kjøpt dør med vindu for 2-300 kr , har dette selv til min xp maskin ig er godt fornøyd med det. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 Det som er er att jeg hakke råd...til sidedør..blir 200kr for mye eller noe..Men du vet ikke om ett kabinett som er bra og som har sidedør som standard?helst strømforsyning inkl.. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Skyhawk Miditower Raidmax Men disse leveres uten strømforsyning Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Det som er er att jeg hakke råd...til sidedør..blir 200kr for mye eller noe..Men du vet ikke om ett kabinett som er bra og som har sidedør som standard?helst strømforsyning inkl.. Du må jo ikke ha den sidedøren med vindu i med en gang , den kan du jo kjøpe siden om det er trangt med økonomien. Vil uansett si at dette er et av de kabinettene som gir mest for pengene, det har tross alt en stforsyning som du betaler 600.- kr for hos Microplex. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Det var det jeg tenkte på...Sånn som det Chieftec BX Kabinettet..Har Sidedør,men det er ikke vindu da.. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Du BØR kjøpe dette.Du får med en mye bedre strømforsyning. Jepp et meget bra kabinett med en topp stforsyning, du får også kjøpt dør med vindu for 2-300 kr , har dette selv til min xp maskin ig er godt fornøyd med det. Enig her! Har selv dette kabinettet og er meget imponert over utseende, og ikke minst PSU som er helt toppers! Utseende er bedre i virkeligheten enn på bildet. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Du BØR kjøpe dette.Du får med en mye bedre strømforsyning. Jepp et meget bra kabinett med en topp stforsyning, du får også kjøpt dør med vindu for 2-300 kr , har dette selv til min xp maskin ig er godt fornøyd med det. Enig her! Har selv dette kabinettet og er meget imponert over utseende, og ikke minst PSU som er helt toppers! Utseende er bedre i virkeligheten enn på bildet. kan vell anbefale det eg og. min mening er at du får mest for pengene vist du velger det kabinettet. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 ok..får jo se hva det blir til..Bra PSU i vertfall Lenke til kommentar
Sverdfisk Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Får et In-Win X710 med 350W psu for 900 tror eg... Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Chieftec fungerer vell bra.. men du burde jo casemode da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå