pgdx Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Æ = ÆØ = Ø Å = Å æ = æ ø = ø å = å (hint) Endret 29. mars 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
gather Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 De fleste WYSIWYG editorer skulle vel fikse å bytte ut æ, ø, å med æ, ø og å? uansett så gjør allaire homeside det også.... å det er en vanlig htmleditor den har en wysiwyg modul og men den er så dårlig at den ikke er i bruk om trent her Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Æ = ÆØ = Ø Å = Å æ = æ ø = ø å = å[/size][/font] (hint) Erm, ja, jeg har da vitterlig sagt lassevis av ganger at jeg har fått meg meg dette her da? Serveren er forresten en Apache - sikkert av gammel type. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Jeg trodde medlem-mods skulle gå foran som gode eksempler, men okei. Det står kanskje ikke i kontrakten. EDIT: Sorry for OT snakket. Endret 29. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
gather Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 klarer ikke helt å se hvorfor .......... det ikke skulle fungere... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 klarer ikke helt å se hvorfor .......... det ikke skulle fungere... Uhm, skrivefeil der eller er det noe jeg har gått glipp av? TIng skal vel faktisk fungere skal de ikke? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 klarer ikke helt å se hvorfor .......... det ikke skulle fungere... Uhm, skrivefeil der eller er det noe jeg har gått glipp av? TIng skal vel faktisk fungere skal de ikke? Mulig jeg misforstår deg nå, men tror han mente; klarer ikke helt å se hvorfor i h*elvette det ikke skulle fungere... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Mulig jeg misforstår deg nå, men tror han mente; klarer ikke helt å se hvorfor i h*elvette det ikke skulle fungere... Aha, da var det jeg som misoppfattet ja ser jeg. Trodde "ikke" stod plassert ett ord til høyre for der det egentlig står. Selv etter flere gjennomlesninger Men da er jeg enig. Må vel nesten væe noe servergreier da eller? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 har hatt samme problemet på apache jeg og.. no herk er det.. prøvd å override server-instillingene på doctype med serverside løsninger, men det skulle egentlig ikke ha noe å si for min del (og heller ikke for din del tror jeg) ettersom min server, og helt sikkert din og, hadde utf-8 som default content-type, og utf-8 skal støtte norske bokstaver... *blisprø* Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Det er et par instillinger du kan trikse litt med i conf-filen til apache. Rundt linje 620 i min fil i hvert fall. Ta en backup av filen, så kan du trygt trikse og mikse så mye du vil. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 HAH! Nå plutselig fungerte det! Eneste jeg kan tenke meg er at den trengte en restart. Jeg gjorde en hel del innstillinger i den configfilen i går og prioriterte no over alt! Ingenting skjedde, men nå var alt OK. Så jeg tipper på en restart etter de forandringene var det den ville ha. Tusen takk iallefall folkens! Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Du er nødt til å restarte apacheservern for at endringer skal lastes, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå