marcen Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Dere har sikkert sett den andre posten min om Waterchill, og jeg lurer på hvordan jeg skal få trykket denne: Radiator RDT02 120 mm DUAL Black Ice Pro II inn i denne: Sunbeam Acryl Kabinett (Klikk for større versjon) Hjelp?... Må jeg sage og sånt shitt? Endret 28. mars 2004 av marcen Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 kjøp 2x 80->120mm adaptere og fest den på utsiden Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Du kan jo kjøpe dette settet i steden for. Det er samme som det du postet i den andre posten din, bare med enkel radiator. Da kan du gjøre sånn som ballemann sa. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Alternativt kan jeg vel bare lage nye festehull og gjøre viftehullene større? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det meste går bare du er villig til å modde litt. Tenkte bare på en enkel måte jeg. Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 http://home.no.net/aod/forum/servermod/inn...ing%20dritt.JPG dette er også en måte å gjøre det på, feste radiatoren på utsiden og ta slanger gjennom ekspansjons slots. Det er ikke så veldig praktisk og ikke så veldig fint, men det er iallfall lett.... Lenke til kommentar
marcen Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 http://home.no.net/aod/forum/servermod/inn...ing%20dritt.JPG dette er også en måte å gjøre det på, feste radiatoren på utsiden og ta slanger gjennom ekspansjons slots. Det er ikke så veldig praktisk og ikke så veldig fint, men det er iallfall lett.... Poinet er jo at det ikke er plass til en vanlig radiator vifte! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Det lureste er kanskje å legge radiatoren i bunnen av kabinettet, se tips til framgangsmåte her. Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Du trenge ikke har radiator vifte... Du kan ha radiator på utsiden og ha 80mm vifter til å blåse luft... Lenke til kommentar
marcen Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Det kan jeg ikke gjøre... EDIT: Til jephque Endret 28. mars 2004 av marcen Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvorfor ikke? Det er masse plass utenfor kabinettet og du har to ledige 80mm vifteplasser innefor, hva er problemet? Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvorfor ikke? Det er masse plass utenfor kabinettet og du har to ledige 80mm vifteplasser innefor, hva er problemet? Hvordan skal han få montert fast radiatoren da? Skruehullene er tilpasset 120mm vifter... Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hm... Lage egne hull? Andre måter å feste på enn skruer? Jaja, jeg sa aldri dette var en god mulighet, bare at det vare en mulighet... Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvis du har planer om å få radiatoren inni kabinettet må du kutte uansett. Er ikke noe sted du får festet den sånn den er nå. Hvis du har både kabinettet og radiatoren hjemme hos deg nå kan du jo se om ikke den passer inn mellom festeveggene til hdd/cd stasjoner i front. Da er det bare å skjære hull som passer foran i bunn. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Ahrg... Det skulle gått an å få en power pack med en annen radiator... Endret 28. mars 2004 av marcen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Du kan jo legge den i botnen av kabinettet med ein form for spacers mellom radiatoren og kabinettgolvet.. Da er du neseten avhengig av god luftsirkulasjon i kabinettet.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 du kan feste den på toppen og ha vannledinger gjennom hull i toppen, en kammerat av megh som har gjort det...... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Beste er å ha den i bunnen, slik som jeg har gjort her. her Endret 29. mars 2004 av Yngvejos Lenke til kommentar
koks Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Er det egentlig noe veldig mye å tjene på dobbel radiator? For å mekke minst mulig, og ha plass inne i kabinettet, ville jeg kanskje gått for WaterChill settet med bare en radiator. Men spørs vel litt hva man skal bruke det til da Første pri for meg var stillhet, men er det hardcore overklokking så er vel saken en annen Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Du trenger jo ikke nødvendigvis få mer støy selv om du har en større radiator. Du kan jo kjøre uten vifter eller en vifte. Uansett vil du få mye bedre kjøleegenskaper av dobbel radiator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå