Windoge Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Elkjøp har overtatt et større bygg her i byen og slår til med noen tilbud. Har vært ute etter en skriver til leksene mine i en periode nå, og så en ganske billig en i en annonse i dag på tilbud. Lexmark LEXZ65. Rask fargeskriver med hele 4800x1200 DPI oppløsning. Utskrifts- hastighet på intill 21 sider i sort og 15 sider i farge pr. min. Stor arkmater. Maks 1 pr.kunde. PRIS 195,- ! Spørsmålet er: Får jeg med blekk ? Vet disse er veldig dyre ellers. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
panybs Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 jeg kjøpte en lexmark på elkjøp for cirka den samme prisen. Så spurte jeg "følger alt med?" ja sa de. blekkpatroner spurte jeg også om fulgte med. ja det gjorde det. når jeg kom hjem så jeg på esken. at det bare fulgte med fargepatron. så dro eg neppå der og sa det ikke var med svart blekk og at de hadde sagt at det skulel følg emed. dermed fikk jeg en svart blekkpatron gratis Blekkpatronen kosta foresten mer en skrivern Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 I lengden kan det lønne seg å kjøpe Canon, de er mye billigere på blekk. På den annen side er det jo bare å kjøpe 2-3 skrivere nå, og så bare hive dem etterhvert som de går tom for blekk Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg kjøpte faktisk en Lexmark Z54 med BÅDE svart og fargepatron til 299,- på Elkjøp like før jul. Printer er veldig bra den. Rask og svært god utskriftskvalitet. For å sammenligne betalte jeg i 1996 hele 2.999,- for en HP Deskjet 660C som hadde 600x300 oppløsning og skrev ut 3 sider i minuttet... Lenke til kommentar
ajoar Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 tror jeg også hadde holdt meg til canon sine printere. De har separate patroner for hver farge....blir mer lønnsomt og praktisk i lengden. Canon er også økonomiske i drift. Men den lexmarken var da rasende billig..... nye patroner til den koster mer en det du betaler for hele printeren..... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 De enkleste lexmarkene kommer kun med fargepatron, dette gjelder 6xx serien deres. 7xx og oppover har alle former for patroner inkludert. Og lexmark er dessverre sugen på blekket ja, så du må regne med å bytte blekk rimelig ofte. Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 pleier jo å følge med blekkpatroner, men de er gjerne bare halvparten så store som de du kjøper i butikken. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Det stemmer, og mengden i blekkpatronene står gjerne opplyst på esken til printeren. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 De patronene som følger med såpass billige skrivere er vel ikke fulle. Mener jeg har hørt noe slikt for en stund siden. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Orker ikke invistere i noe billig med kjempelite blekk.. .. Blekkpatroner koster så sinnsykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå