Gå til innhold

Billig skriver, medfølger blekk/fargepatron?

Anbefalte innlegg

Elkjøp har overtatt et større bygg her i byen og slår til med noen tilbud.

Har vært ute etter en skriver til leksene mine i en periode nå, og så en ganske billig en i en annonse i dag på tilbud.

Lexmark

LEXZ65. Rask fargeskriver med hele 4800x1200 DPI oppløsning. Utskrifts- hastighet på intill 21 sider i sort og 15 sider i farge pr. min. Stor arkmater. Maks 1 pr.kunde.

PRIS 195,- !

Spørsmålet er: Får jeg med blekk ? Vet disse er veldig dyre ellers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kjøpte en lexmark på elkjøp for cirka den samme prisen. Så spurte jeg "følger alt med?" ja sa de. blekkpatroner spurte jeg også om fulgte med. ja det gjorde det. når jeg kom hjem så jeg på esken. at det bare fulgte med fargepatron. så dro eg neppå der og sa det ikke var med svart blekk og at de hadde sagt at det skulel følg emed. dermed fikk jeg en svart blekkpatron gratis :) Blekkpatronen kosta foresten mer en skrivern ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte faktisk en Lexmark Z54 med BÅDE svart og fargepatron til 299,- på Elkjøp like før jul. Printer er veldig bra den. Rask og svært god utskriftskvalitet.

For å sammenligne betalte jeg i 1996 hele 2.999,- for en HP Deskjet 660C som hadde 600x300 oppløsning og skrev ut 3 sider i minuttet...

Lenke til kommentar

tror jeg også hadde holdt meg til canon sine printere. De har separate patroner for hver farge....blir mer lønnsomt og praktisk i lengden. Canon er også økonomiske i drift.

Men den lexmarken var da rasende billig..... nye patroner til den koster mer en det du betaler for hele printeren..... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...