Gå til innhold

Gullnummer.no


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å registrere meg og legge ut et nummer på Gullnummer.no. Får jeg da informasjon, reklame osv via mobilen? Hvordan gir Gullnumer ut informasjon, er det via mobilen eller e-post? Er det noen som har erfaringer med dette? Både positive og negative gjerne...

Håper det er noen som gidder å gi meg et fornuftig svar!

Endret av pologutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pologutt:

Jeg har og tenkt å legge ut mitt nr på auksjon.

mitt nr er 47646464, hvor mye tror du jeg får for det? Er det i hele tatt et gullnr?

Hvor mye tror du du får for ditt nr?

Vil tippe at du får minst en tusenlapp for nummeret. Jeg liker ikke qxl, ettersom de tar betalt både for å legge ut nummeret uansett salg eller ikke, samt provisjon.

Lenke til kommentar

My god 28000,- for et tlf nr er jo galskap ??? har det klikket fro folket`?

 

Sitter og ser igjenom lista :( Blir redd jeg når jeg ser folk betale så mye for et Tlf nr.

 

Eks 90088888 100000 kr. empire kl. 14:00 den 26.5.2003

 

Er man gal eller har man bare for mye penger :?

Endret av win_xp
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hadde vært artig med gullnummer, men det virker litt drøyt å bruke flere tusen på "bare" et gsm nummer. Jeg hadde kanskje benyttet meg av det, hadde det ikke vært for at jeg bare har hatt et nummer.

 

Telefonnummeret mitt er mitt nummer.

Hatt det i syv år. :)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Har lagt ut mitt gullnummer 936 10 100 på qxl nå, men lurer på om det var en tabbe, da numrene på gullnummer.no ser ut til å få veldig høye priser. Noen som har noen erfaring fra det ene eller det andre?

Korrekt . Dette er ikke ETT GULLNUMMER men et helt ordinært nummer. Kanskje litt enklere enn normalt. Slike nummer kan lett fåes tak i hos forhandler.

 

Ett gullnummer er ett nummer hvor de fire siste sifrene er like. Det er bakgrunnen for definisjonen av GULLNUMMER.

 

Jeg har

 

9007XXXX

9970XXXX

956XXXXX ( fem like )

 

SKal vel selge hvis jeg finner kjøper :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...