ReFre Skrevet 29. oktober 2001 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2001 Kan noen forklare meg hva en bin/iso-fil er? Leste et sted noe om at man ikke kan bruke filen hvis man ikke brenner den inn på en cd eller noe sånt, er det tilfelle? Er det noe annet jeg bør vite om? Takknemlig for alle svar ! ReFre Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 29. oktober 2001 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2001 Iso/bin filer er et image av en cd. Disse kan du bruke et brenneprogram som f.eks cdrwin eller fireburner for å brenne ut. Visst du vil sjekke ut fila før du brenner den, så kan du benytte deg av et genialt verktøy som heter Daemon Tools. Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 29. oktober 2001 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2001 heilt rett!!!! Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 4. november 2001 Rapporter Del Skrevet 4. november 2001 .ccd filer er også et alternativ (clone-cd) Dette programmet lager digital kopi av cd-er altså, ingen brennesperre funker Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 4. november 2001 Rapporter Del Skrevet 4. november 2001 Jeg holder på å laste ned en CD fra nettet, den er 504 MB, men den er en *.exe fil... Er dette virus, eller er det noen som bruker *.exe til et CD image. Lenke til kommentar
Strips Skrevet 4. november 2001 Rapporter Del Skrevet 4. november 2001 Det finner du fort ut Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 4. november 2001 Rapporter Del Skrevet 4. november 2001 Quote: On 2001-11-04 17:12, Grimmy skrev:Jeg holder på å laste ned en CD fra nettet, den er 504 MB, men den er en *.exe fil...Er dette virus, eller er det noen som bruker *.exe til et CD image. det er bare å rename den til bin/nrg/iso eller noe annet. hvorfor den heter exe er det ingen som vet, fordi hensikten er vekk så lenge det ikke er warez. det skal stå på siden du laster ned at du skal rename den... Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 4. november 2001 Rapporter Del Skrevet 4. november 2001 Takk for hjelpen, jeg skal teste det om noen timer nå filen er nedlastet. ;o) Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 4. november 2001 Rapporter Del Skrevet 4. november 2001 Last ned ISO Buster! Ligger på bestdownload.com. Pakker ut ISO'n til HDD, deretter er det bare å installere... Hvis du har nok plass, da... Har brukt ca 90 - 100 av totalt 135 GB i dungen min :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå