C|pher Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Her er en som allerede har fått tak i K700, heldi fyr!! HoFo Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Her er en som allerede har fått tak i K700, heldi fyr!! HoFo HOW ? Lenke til kommentar
loveland Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 I motsetning til leveringsdatoer VET mpx hvilken pris de får kjøpt K700 og 7610 for, og derfor hvor mye de kan selge de for. Det er ikke tilfeldig at prisene er omtrent like overalt. Prisen MPX har på k700 og 7610 nå, blir nok den de har den første uka eller kanskje lenger etter at de har kommet til salgs. Det er ikke tilfeldig nei, men grunnen til høye priser er at de er usikre på prisen så de setter den høyere enn de vet den kommer til å koste. Så når den kommer ut slipper de sure kunder som klager på at de "lurte" dem med for billige priser... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 I motsetning til leveringsdatoer VET mpx hvilken pris de får kjøpt K700 og 7610 for, og derfor hvor mye de kan selge de for. Det er ikke tilfeldig at prisene er omtrent like overalt. Prisen MPX har på k700 og 7610 nå, blir nok den de har den første uka eller kanskje lenger etter at de har kommet til salgs. Det er ikke tilfeldig nei, men grunnen til høye priser er at de er usikre på prisen så de setter den høyere enn de vet den kommer til å koste. Så når den kommer ut slipper de sure kunder som klager på at de "lurte" dem med for billige priser... .. Er meget enig i den påstanden ! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Men K700 er fin den, men jeg kommer ikke til å kjøpe den Går heller for en 7610! 7610 og K700 ligger jo (forhåpentligvis) i forskjellig prisklasse, da. Det blir som å si at man heller skal kjøpe P900... Er nok heller Siemens som er den store utfordreren til SE i dette sjiktet. Selvom K700 er overlegen i specs tror jeg CX65 kommer til å kapre en del av kundene som vurderer K700, mest på grunn av den (fysisk) store skjermen. Men K700 har jo bedre oppløsning + mindre skjerm som vil si at den er vesentlig bedre...+ at den har radio.. og mer minne.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Men K700 har jo bedre oppløsning + mindre skjerm som vil si at den er vesentlig bedre...+ at den har radio.. og mer minne.. Skjermen vil ha høyere oppløsning, ja, men det betyr ikke nødvendigvis at telefonen blir noe bedre å bruke fordet. Jeg har egentlig sagt det jeg mener om den saken i denne tråden. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Her er en som allerede har fått tak i K700, heldi fyr!! HoFo Etter å ha sett de bildene der kan jeg ærlig innrømme at K700 ser faktisk ganske bra ut Så tror jeg nesten må teste denne også OG 7610 da selvfølgelig! Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 k700 kommer i juni i norge? ja, den kommer 19.06. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 k700 kommer i juni i norge? ja, den kommer 19.06. Hvor kan du bekrefte det fra? Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 SE HERTeknikmagasinet I følge denne kommer den in tidligst i uke 24 (riktignok i Sverige) , men det er to uker tidligere en den datoen du har...... Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 sverige er jo vanligvis litt tidligere ute med SE mobiler siden det er der de kommer fra. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg har testet k700 nå. Gled dere. Den føltes veldig bra ut. Fortsatt så var softwaren buggi, men det var ikke relase softwaren som var installert. Var litt usikker på om jeg liker den lille flappen på undersiden av telefonen, men etter det jeg har skjønt kan den fjernes. Denne telefonen vil bli en superhit. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg har testet k700 nå. Gled dere. Den føltes veldig bra ut. Fortsatt så var softwaren buggi, men det var ikke relase softwaren som var installert. Var litt usikker på om jeg liker den lille flappen på undersiden av telefonen, men etter det jeg har skjønt kan den fjernes. Denne telefonen vil bli en superhit. HVOR FIKK DU TESTET DEEN ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Men K700 har jo bedre oppløsning + mindre skjerm som vil si at den er vesentlig bedre...+ at den har radio.. og mer minne.. Skjermen vil ha høyere oppløsning, ja, men det betyr ikke nødvendigvis at telefonen blir noe bedre å bruke fordet. Jeg har egentlig sagt det jeg mener om den saken i denne tråden. det jeg mente med bedre, var kanskje litt dårlig formulert, var at siden skjermen både har bedre oppløsning og mindre fysisk størrelse vil pixlene bli mindre og ergo bedre skjerm...selve tlf er ikke sikkert blir bedre for det.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 det jeg mente med bedre, var kanskje litt dårlig formulert, var at siden skjermen både har bedre oppløsning og mindre fysisk størrelse vil pixlene bli mindre og ergo bedre skjerm...selve tlf er ikke sikkert blir bedre for det.. Enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå