Gå til innhold

K700 kommer til sommeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siggetheman: Link? Ellers har jeg mer tro på insider info enn offesiell info, men jeg håper du har rett. Time vill sjåvv! ;)

Edit: Hvordan hadde dere stilt dere til informasjonen hvis det var en mann som hadde fortalt meg det?

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
Genialt med SE K700 da! :thumbs:

32 mb minne mot fattige 2 mb fra T610/30.

Videoklipp, mp3, radio and you name it!

Den skal visst være i T630`s prisklasse

Dvs at K700 gir mye for penga.

Gleder meg og håper den kommer før Juni...

K700 blir rå mot alle konkurrenter!! :thumbs:

Den blir den nye "3310"... alle kommer til å kjøpe den :roll:

Lenke til kommentar
K700 blir rå mot alle konkurrenter!! :thumbs:

Den blir den nye "3310"... alle kommer til å kjøpe den :roll:

Hmm... Jeg har 3310 idag, og har veldig lyst på K700... Blir jeg manipulert, eller? :mad::lol:

Jeg har 3210 og SKAL ha denne telefonen når den kommer på markedet.. ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Personlig så synes ikke jeg at K700 er så rå som den høres ut som. Den kommer uansett til å få stor konkurranse tror jeg ;) 7610 kommer jo på samme tid og Siemens sine nye mobiler selger nok også endel. Men K700 er fin den, men jeg kommer ikke til å kjøpe den :p Går heller for en 7610! :thumbs:

Lenke til kommentar
Men K700 er fin den, men jeg kommer ikke til å kjøpe den :p Går heller for en 7610! :thumbs:

7610 og K700 ligger jo (forhåpentligvis) i forskjellig prisklasse, da. Det blir som å si at man heller skal kjøpe P900... :nei: Er nok heller Siemens som er den store utfordreren til SE i dette sjiktet. Selvom K700 er overlegen i specs tror jeg CX65 kommer til å kapre en del av kundene som vurderer K700, mest på grunn av den (fysisk) store skjermen.

Lenke til kommentar
Men K700 er fin den, men jeg kommer ikke til å kjøpe den :p Går heller for en 7610! :thumbs:

7610 og K700 ligger jo (forhåpentligvis) i forskjellig prisklasse, da. Det blir som å si at man heller skal kjøpe P900... :nei: Er nok heller Siemens som er den store utfordreren til SE i dette sjiktet. Selvom K700 er overlegen i specs tror jeg CX65 kommer til å kapre en del av kundene som vurderer K700, mest på grunn av den (fysisk) store skjermen.

Det er 800,- imellom de telefonene ;) Synes ikke det er så mye jeg da men :hmm:

Lenke til kommentar

Hva med å vente til telefonene faktisk er ute, før vi spekulerer i pris? :thumbup:

Jeg baserer mine antagelser på de offesielle uttalelsene, ikke mpx sine kokkelimunkepriser som kan endre seg like ofte som leveringsdatoene deres, og da bør K700 bli endel billigere... :shrug:

Lenke til kommentar

Hva med å vente til telefonene faktisk er ute, før vi spekulerer i pris? :thumbup:

I motsetning til leveringsdatoer VET mpx hvilken pris de får kjøpt K700 og 7610 for, og derfor hvor mye de kan selge de for.

Det er ikke tilfeldig at prisene er omtrent like overalt.

Prisen MPX har på k700 og 7610 nå, blir nok den de har den første uka eller kanskje lenger etter at de har kommet til salgs.

Lenke til kommentar
I motsetning til leveringsdatoer VET mpx hvilken pris de får kjøpt K700 og 7610 for, og derfor hvor mye de kan selge de for.

Det er ikke tilfeldig at prisene er omtrent like overalt.

Prisen MPX har på k700 og 7610 nå, blir nok den de har den første uka eller kanskje lenger etter at de har kommet til salgs.

Seriøst? Bah, da venter jeg til galskapen gir seg litt. Men hvordan kan dette henge sammen med uttalelsene om at K700 skulle koste like mye som T630 gjør idag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...