marcen Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Jeg er sugen på Waterchill Antarctica fra Asetek, som ble testa av Overklokking.no. Hvor finner jeg dette? Hva er prisen? Takker på forhånd! EDIT: Er det dette? Endret 28. mars 2004 av marcen Lenke til kommentar
marcen Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Nice... Ok, n00b spørsmål... Chipset kjøler, hva kjøler den? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 skjermkort eller nb eller sb, du trenger 4 hull rundt en av komponentene så kan du montere der. Tror det er slik Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hvis du vil ha det overklokking.no testet nå nylig så er ikke det settet du linket til riktig. Det er til cpu, chipset og vga. Det som overklokking.no testet er bare til cpu. Du finner det her. Lenke til kommentar
marcen Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) skjermkort eller nb eller sb, du trenger 4 hull rundt en av komponentene så kan du montere der. Tror det er slik Nei, det er VGA kjøleren... Den kjøler ett eller annet på hovedkortet. Jeje. Finner jeg ikke ut av det kan jeg montere den ved senere anledning Hvis du vil ha det overklokking.no testet nå nylig så er ikke det settet du linket til riktig. Det er til cpu, chipset og vga. Det som overklokking.no testet er bare til cpu. Du finner det her. ÅÅÅja Takk! Endret 28. mars 2004 av marcen Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Bare hyggelig, marcen. Har det samme settet. Er meget fornøyd! Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Chipset cooler kjøler NorthBridge. Noe som står rett nedenfor Cpu socket på hovedkortet. Denne har vanligvis bare passiv kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå