IN HIIIDEN PLACES Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg har brukt dette galleriet til siden min, der det er mulig for besøkende å laste opp egne bilder. Galleriet ligger jo som en underside, og på hoved index siden min ønsker jeg å hente frem det siste uploadetet bilde. Jeg er rimelig ny i php og vet ikke selv hvordan dette kan gjøres. er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
toer Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hva med å sjekke i deres forum ? Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 noen som vet om en annen måte å gjøre dette på ? kunne tenkt meg en sånn en Lenke til kommentar
IN HIIIDEN PLACES Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Har sjekket med forumet deres. Fikk faktisk svar i går... Så problemet er løst! Lenke til kommentar
jrz Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 en bra løsning er evt å legge inn alle filnavn i enten flatfil eller database. og lese ut siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå