Morten HS Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Er litt blå øyd når det gjelder det her, så jeg har et enkelt spørsmål: hadde tenkt å skaffe meg et Abit AN7 Hovedkort, og har fra før en Seagate Barracuda Harddisk 120 GB, men hadde i tilleg tenkt å kjøpe meg en SATA Harddisk, kan jeg ha en av hver? takker for svar.! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Eneste "problemet" blir at WinXP MÅ legge BOOT filene på ATA disken. Har prøvd selv... Nå har jeg 2 stk WD Raptor SATA disker, så nå har jeg ikke det problemet mer! hehe Endret 28. mars 2004 av Betroz Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Nei, det stemmer ikke. Skal gå greitt å ha en slave PATA disk. Men det er selvsagt mulig å "rote seg bort" i partisjoneringen, det finnes mange feller å gå i. Lenke til kommentar
Lond Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Hva om jeg kjøper en s-ata disk til mitt nåværende system? Har en 80gig ata harddisk oppdelt på to partisjoner der jeg på den ene har os(win xp). Kan jeg legge inn en s-ata harddisk som slave? Vil det bli noe problem? Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Går da helt greit det! Jeg har valgt å ha os på sata'en og allt annet multimedia på ata'en. Altså ata som slave. Har ikke hørt noe om at WinXP "MÅ" legge boot-filene på ata-disken. Bare kjør på med disker i pc'n din du så lenge hk støtter begge deler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå