eblth Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) ... Jeg skal ha ny mobil (snart?), og har veldig lyst på en av godbitene fra CeBIT med megapiksel-kamera... Nå var det jo slik at jeg forelsket meg veldig i LG G7200 for en stund tilbake, men den er uaktuell nå da, men T5100 derimot, ser veldig flott ut! SE S700: Pluss: Veldig bra skjerm, bra kamera, symbian (???) og at det er SonyEricsson er vel et pluss for seg selv... Minus: VELDIG STOR (Legg 2 T610 oppå hverandre, så får du S700 ) LG T5100: Pluss: Bra skjerm (ikke så bra som S700s men alikevel), bra kamera, liten Minus: Lite funksjoner (hørte at det ikke var kalender, stemmer dette?? ??) Legger vekt på størrelse, funksjoner osv... Gjerne si noe negativt/positivt om modellene.... Og er det fler jeg bør vite om? (har også sett litt på Nokia 7610, så føl dere fri til å si noe positivt/negativt om den også) Takker for svar! Endret 28. mars 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Er det ikke en ide å vente med dette i allefall et halvår til? Du har sikkert endret mening 100 ganger innen disse kommer på markedet, og det er 100 andre topics om det samme her på HW til da... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Du legger vekt på funksjoner sier du. Og så vidt jeg vet så er vel LGs mobiler ganske fulle av nettopp det, men det er svakt hvis T5100 ikke har kalender. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 S700 er forresten ikke symbian... Ellers enig med molna. Ikke bare har du endra mening 100 ganger, men det er også kommet 100 nye telefoner på markedet også. (Nåja ikke helt...) Lenke til kommentar
Rayden Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 S700 er ikke såå stor da.. Om du er litt opptatt av kamerakvalitet, så vil det forundre meg om LG T5100 klarer å overgå SE S700... Kameraet og designet er gjort i tett samarbeid med Sony... likhetene mellom S700's kameraside og en CyberShot er slående! Se her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå