Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PoleCat | sier:

*peke på enden og lage :eerm: smiley*

PT sier:

Second that...

:p

Nei, kan sikkert bli gøy dette her :)

Det var ang. hvordan du visste om jeg skulle være med eller ikke, dumma. :roll:

Samma det vel :p

Passet bra her... (men hva har enden med spåmannen å gjøre?)

[/ot]

Lenke til kommentar

Ryktene tilsier at en viss larve har sneket seg til en plass i konkurransen, men han kom jo altfor sent og det bryter de hellige reglene vil jeg mene..

I tilfelle vil jo dette innebære minuspoeng eller annen form for psykisk/fysisk avstraffelse, slik det ville i f.x OL i Irak..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til at det faktum at han har litt kortere tid på seg enn dere skal være negativt. Nervøs?

Påmeldingen er der hodevsakelig så jeg kan beregne arbeidsmengde, og eventuelt avlyse pga liten deltakelse. At Arve fikk være med er eu unntak godkjent av styret, og et engangstilfelle. Saken gjelder og satyrium

Lenke til kommentar

Sier som lærern min sier til meg;

Det er en grunn til at skoleklokkene ringer inn.. Tror ikke det hjelper meg at jeg sier; "betyr det noe om jeg har litt mindre skoletime enn de andre?"

Syns uansett at larven må få noe form får avstraffelse ala Irak OL.

Og på composidene må det være en Nyhetsdel, slik at jeg får vite om slike uforutsatte endringer i spillet på et tidligere stadium, for å pønske ut eventuelle avledningsmanøvere og innkjøp av utstyr til en slik eventuell manøver. Dette har med både økonomiske grunner og realismens lover over hva som er mulig og hva som vil bli på kanten med Newtons idè om en påstått tyngdekraft..

Lenke til kommentar
Sier som lærern min sier til meg;

Det er en grunn til at skoleklokkene ringer inn.. Tror ikke det hjelper meg at jeg sier; "betyr det noe om jeg har litt mindre skoletime enn de andre?"

Syns uansett at larven må få noe form får avstraffelse ala Irak OL.

Og på composidene må det være en Nyhetsdel, slik at jeg får vite om slike uforutsatte endringer i spillet på et tidligere stadium, for å pønske ut eventuelle avledningsmanøvere og innkjøp av utstyr til en slik eventuell manøver. Dette har med både økonomiske grunner og realismens lover over hva som er mulig og hva som vil bli på kanten med Newtons idè om en påstått tyngdekraft..

Skoleklokka di er lite relevant i denne sammenhengen. Orker ikke utdype her, men innlegget ville inneholdt ordene drittunge, eget beste, tvang, etc

Styret har uansett behandlet klagen din og den er avslått.

Lenke til kommentar

Voksent, gitt. Husk at jeg har en god del prinscreens fra da du lekte med webcammet ditt.. Spesielt da du begynte å vri på det slik at jeg så hva du drev med på skjermen din.

Og spør Polert om hu dama du sa var stygg, virkelig var stygg..........

Edit; Etter folks reaksjon på MSN vil jeg herved erklære at jeg snakker med IRONI.............................. :roll:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...