Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Godt forslag Mavva. Noen av dere som kan dette med binærlagring i mySQL? Det ble plutselig mye jobb for stakkaren som skal lage siden her...

 

Hvis noen finner ut hvordan jeg linker en asp .net side til en access database i visual studio .net så kan jeg lage hele greia selv ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, gir meg på binærlagring i mySQL. Det er digg i SQL Server i alle fall ;)

 

btw enzo; google er ikke alltid min venn. Rart at det skal være så himla vanskelig å søke noen ganger...

 

edit; problemet med den asp --> access tuten så kan jeg ikke et ord asp... Er ram på vb code behind, men asp'n lar jeg Visual Studio ta seg av :blush:

Endret av enden
Lenke til kommentar
Jeg har hatt problemer med datamaskinen og har ikke fått koblet meg på internett, har derfor ikke levert, bildet hadde jeg laget ferdig, har psd. fil som beviser det. Så jeg beklager at jeg ikke har fått levert.

Det er helt greit det :)

 

Men i framtiden kommer påmeldte som ikke leverer til å bli trukket et poeng eller to automatisk, så da blir det om å gjøre å "melde seg av". Skal på LAN (teste flere skjermer) de neste dagene, men regner med å ha klar en beta av siden over helgen. Fant ut at det var en ODBC feil som gjorde at Visual Studio ikke ville leke med Access

Lenke til kommentar

OPPGAVE #2 I COMPO

kvasir.no har vært kjedelig lenge nok. Gi siden et nytt design som er enkelt og funksjonelt.

Ting som teller her er oversiktelighet. Elementer kan legges til og fjernes etter som dere vil. Det viktige er at det skal være en søkeside - ta gjerne med litt portal/katalog innhold, men stort pluss hvis dere fikser en løsning som ikke inneholder masse uversiktelig tekst.

Oppgaven er som sagt rent design - fisk.

 

Lykke til

Endret av enden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...