enden Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Godt forslag Mavva. Noen av dere som kan dette med binærlagring i mySQL? Det ble plutselig mye jobb for stakkaren som skal lage siden her... Hvis noen finner ut hvordan jeg linker en asp .net side til en access database i visual studio .net så kan jeg lage hele greia selv Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 hvis du tenker på å lagre bilder i mysql, så er det en særs DÅRLIG idè.. haneng.com's tutorial på asp/mdb connection ellers så finner du sikkert en del bra tutorials her: google is your friend (og legger du til .NET etter asp finner du sikkert mere der.. ) Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Noen på prosjekt gruppa mi lagde dette tror jeg, det eneste jeg veit er at det er et helvete. Da er det bedre å lagre det rett på server. Gi de egne navn, legge inn banen og litt info i db Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 (endret) OK, gir meg på binærlagring i mySQL. Det er digg i SQL Server i alle fall btw enzo; google er ikke alltid min venn. Rart at det skal være så himla vanskelig å søke noen ganger... edit; problemet med den asp --> access tuten så kan jeg ikke et ord asp... Er ram på vb code behind, men asp'n lar jeg Visual Studio ta seg av Endret 5. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) I firmaet til onkel lagrer de bilder i databaser... Men da er det snakk om Oracle da *Håpe på sommerjobb* Endret 5. april 2004 av SirIce Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 I firmaet til onkel lagrer de bilder i databaser... Men da er det snakk om Oracle da jaja, det er ingen problemer. Jeg jobber selv med en applikasjon som lagrer filer i ymse format i en SQL Server Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har hatt problemer med datamaskinen og har ikke fått koblet meg på internett, har derfor ikke levert, bildet hadde jeg laget ferdig, har psd. fil som beviser det. Så jeg beklager at jeg ikke har fått levert. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Jeg har hatt problemer med datamaskinen og har ikke fått koblet meg på internett, har derfor ikke levert, bildet hadde jeg laget ferdig, har psd. fil som beviser det. Så jeg beklager at jeg ikke har fått levert. Det er helt greit det Men i framtiden kommer påmeldte som ikke leverer til å bli trukket et poeng eller to automatisk, så da blir det om å gjøre å "melde seg av". Skal på LAN (teste flere skjermer) de neste dagene, men regner med å ha klar en beta av siden over helgen. Fant ut at det var en ODBC feil som gjorde at Visual Studio ikke ville leke med Access Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Når blir neste oppgave launched? Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Lynrunde: Starter: ikveld kl 20:00 Slutter: imorgen kl 20:00 Type: fisk (rent design) Hint: less is more - redesigning av en side Påmelding: PM siden jeg ikke har kommet spec langt på siden Endret 11. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hmm.. Kan jeg sende inn http://www.sirice.com/norsk/ ? Det er jo tross alt et redesign av gamlesida mi da Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 hehe, jeg velger siden som skal redesignes Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Liten request: ikke velg en tung portalside, det blir bare forbanna mye tekstbehandling og enda mindre designing Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 hehe, jeg velger siden som skal redesignes Æsj Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Enden utnytter oss for å få seg et respektabelt design på fundingsrud.net, gratis Endret 11. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Haltan: Haha *er veldig nysgjerrig av meg, holder på å dø av spenning med tanke på oppgaven Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 to minutter til alle må vaøre påmeldt Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 (endret) OPPGAVE #2 I COMPO kvasir.no har vært kjedelig lenge nok. Gi siden et nytt design som er enkelt og funksjonelt. Ting som teller her er oversiktelighet. Elementer kan legges til og fjernes etter som dere vil. Det viktige er at det skal være en søkeside - ta gjerne med litt portal/katalog innhold, men stort pluss hvis dere fikser en løsning som ikke inneholder masse uversiktelig tekst. Oppgaven er som sagt rent design - fisk. Lykke til Endret 11. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå