PoleCat Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Er bakgrunnen på forslaget mitt rødlig/brunlig eller nesten helt sort hos dere? Sitter på jobben nå, og der ser det alt, alt for mørkt ut. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) tja, vil egentlig ha ferdig siden før den tid da, men vurderer å kjøre noe over torsdag-fredag. Er det stemning for det? Hmm, er høgst sansynlig på LAN da, så kan ikkje sei sikkert om eg blir med.. Men har jo vanvittig lyst da, om oppgava blir kul.. edit: btw, PC - check This Endret 5. april 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 JA, enden! Jeg blir med, så sant jeg ikke reiser på hytta igjen. Stemning her. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 tja, vil egentlig ha ferdig siden før den tid da, men vurderer å kjøre noe over torsdag-fredag. Er det stemning for det? Anytime! Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Stemmer - det er LAN tid det ja. Mulig vi drøyer til TG er ferdig... ¨ Siden din er veldig mørk polert. Ikke snev av rødbrunt på mine lækre LCD skjermer edit: det er kanskje stemning for det allikevel da Endret 5. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hva med en påske uke runde? som går midt i påsken? Etter hva jeg har forstått er det en del av oss som har fri i påsken, kanskje ikke dere som er heldige og jobber men.... bare en tanke. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Er bakgrunnen på forslaget mitt rødlig/brunlig eller nesten helt sort hos dere?Sitter på jobben nå, og der ser det alt, alt for mørkt ut. Rød/brunlig. Det er nok skjermen din, og ikke fargen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Hmm, begynner å bli usikker om eg faktisk orker å dra på lan. Det er jo så forferdelig masse slit og stress... Hmmm... Edit: launch ny oppgave i dag? kom på at eg ikkje er veldig masse heime i morra.. Endret 5. april 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 tja, vil egentlig ha ferdig siden før den tid da, men vurderer å kjøre noe over torsdag-fredag. Er det stemning for det? nja, jeg er på hytten da, men er seff med når jeg er hjemme. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hva med å skrive hvilken type oppgave det er før vi kan melde oss på? Er uansett ganske farlig med påmelding så lenge i forkant, da mye uforutsett kan forekomme. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Påmeldingen er løpende, du trenger ikke melde deg på før kort tid i forveien (de som har meldt seg på kan og stryke påmeldingen intill kort tid før start). Type oppgave kommer i hintene ved annonsering av oppgaven. Mulig jeg var litt vag denne gangen - skal skjerpe meg Alt kommer i FAQ'n når siden er oppe Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 En annen ting; Når systemet kommer opp og leveringen skjer på siden, jeg syns at det ikke bør stå noe om hvem som har laget designet. Bare et nummer f.x slik dem gjør på eksamen.. Spesielt siden det er deltakerne som kommenterer og gir poeng.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) enig med Marvil, men da må jo også bildene lastes opp til en server.. ellers vil jo en baer kunne se hvem som eier det domenet/adressen.. Endret 5. april 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Veldig bra forslag. Når alle forslag har komt inn, så får et script generere et random tall til kvert forslag, og så skal dommerane dømme uten grunnlag av teh author. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 enig med Marvil, men da må jo også bildene lastes opp til en server.. ellers vil jo en baer kunne se hvem som eier det domenet/adressen.. Japp. Men ett bilde må vel noen har plass til..? (Så lenge det er design, ikke kode-oppgave) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Veldig bra forslag. Når alle forslag har komt inn, så får et script generere et random tall til kvert forslag, og så skal dommerane dømme uten grunnlag av teh author. Nå er det vel snakk om max 10 deltakere så å generere et tall til hver er vel ikke allverdens oppgave.. Men litt 1337 kan vi jo ha det.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 edit: btw, PC - check This Bare testa i Opera 7.23, IE6 og FireFox. Hvilken Operaversjon er det? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 edit: btw, PC - check This Bare testa i Opera 7.23, IE6 og FireFox. Hvilken Operaversjon er det? Arve du trenger å stille inn fargeprofilen, spesiellt kontrastene. Alt er mørkegrått. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Får sei som eg sa til PC på msn: "hahahah! har liksom tona ned alt bortsett fra der feila ligger da vettu! sånn at dei skal bli lettare å legge merke til" edit: opera 7.10 Endret 5. april 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå