Prowl Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Hvor mange er egentlig meldt på her? Lenke til kommentar
gather Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 få setemuskelen i gir da polecat Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Ok, siden enden appears to be borte, og jeg har indirekte fått beskjed om å poste oppgaven, får jeg gjøre det da. OPPGAVE #1 I COMPO Med utgangspunkt i dette bildet/wallpaperen, skal det lages en Ringenes Herre fanside. Med å ta utgangspunkt i dette bildet, menes det at det skal være en sentral del av designet. Bildet kan fargetweakes og justeres så mye som dere bare orker, så lenge det er godt gjenkjennelig. Hele bildet trenger ikke brukes, bare deler av det om det skulle være ønskelig. Designet behøver ikke være i kodet format (html), bildefiler holder. (men det er jo alltids lov å kode om det skulle være ønskelig, eller nødvendig for å få frem noe. Det er ikke satt noe som helst krav til oppsett, men innhold alà Lorem Ipsum eller noe egenskrevet, samt en meny skal den inneholde. Deadline er satt til søndag kl. 21.10 (siden jeg er litt sent ute nå) Spørsmål om oppgaven kan rettes i denne tråden. Lykke til! Lenke til kommentar
gather Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 polecat har du glemt å stille klokken 1 time fram? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 LOTR Jaja, får melde meg på like vel da... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Nei æsj og æsj. Misfornøyd til 100000000000000000 med oppgaven.. Mulig fordi jeg ikke har noe interesse for fantasy. Har sett filmene, men fordi de har en genial setting og "oppsett". Nei og nei. Skuffende.. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Er det lov å ta med bilder av f.eks legolas , ringen, logoen osv fra filmen? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Kanskje klippe dem inn i bildet? Lenke til kommentar
gather Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hvordan skal dette leveres....? Får se hva jeg får tid til... legger ikke mye arbeid i dette... får se om jeg får det ferdig Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Er det lov å ta med bilder av f.eks legolas , ringen, logoen osv fra filmen? haha. må omtrent se filmen her jo. harke peil på noen av personer, tema, motiv, osv osv osv osv osv.. *vurdere å finne frem *host* dvd-sikkerhetskopien min* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Er det lov å ta med bilder av f.eks legolas , ringen, logoen osv fra filmen? Selvfølgelig! @ Marvil: Det får du ta med sjefen. Fikk bare beskjed om å poste det jeg. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 ...og ikke spam meg med klager på oppgaven, jeg har bare fått beskjed av enden å poste dette. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) @ Marvil: Det får du ta med sjefen. Fikk bare beskjed om å poste det jeg. Hihi ja. Å ta det med deg på MSN er jo som å snakke med enden etter jeg har spæmma ham i noen timer.. Hihi ^^ polert blir hissig på MSN.. Endret 2. april 2004 av Marvil Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 tror det her kan bli bra jeg.. *være positivt innstilt* har allerede oppsettet klart i hue, og halvveis på papiret(skisse på A4-ark).. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 lotr, why enden? *prøve å finne frem kreativiteten* Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) lotr, why enden? Muligens for at det skal bli en smule vanskeligere enn hvis man skal lage en standard hjemmeside Endret 2. april 2004 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 lotr, why enden? Muligens for at det skal bli en smule vanskeligere enn hvis man skal lage en standard hjemmeside Nettopp. Planen var å bruke det vanlige bliss-bildet (den kjente blomsterengen), men MS sa nei, og ville heller ikke sponse med premier *sende direktemail til lillebill og klage* Valget falt da på "lognhorn" bildet - takk til polert for inngripen i siste sekund For å gi det hele en "twist of lime" (gjøre det litt vanskeligere) tok jeg med ringenes herre da jeg syntes det passet til bildet (litt polert det og) Regnet med å få blandede følelser, men er glad for at noen liker det. Ang. PT sin "blir med men bare hvis jeg liker oppgaven" så er dette dårlig gjort. Man får et hint en uke i forveien og må ut fra det bestemme seg fom om dette er noe man vil være med på. Skal grave fram antall påmeldte strax - må bare rote i inboxen min (2000 i kapasitet, ganske mye der nå) Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Ang. PT sin "blir med men bare hvis jeg liker oppgaven" så er dette dårlig gjort. Man får et hint en uke i forveien og må ut fra det bestemme seg fom om dette er noe man vil være med på. Mjo-jo, men det var vel egentlig ment som en "Hadde egentlig ikke så lyst, men hvis det var en oppgave jeg muligens hadde kunnskaper til å kunne klare, så kunne jeg vel alltids prøve", og når du sa det var greit med HalTan, så hvorfor ikke med meg... Blir uansett ikke med denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå