Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

COMPO » PIXELSTREET!

 

enden svarer ikke på MSN, så jeg tar meg den frihet å låne tråden hans, da vi trenger deres hjelp til å lage første bidrag til versjon av PixelStreet.

 

For de av dere som ikke vet hva PixelStreet er, så finnes den offisielle tråden her.

 

Det finnes for tiden ingen aktive versjoner av PixelStreet på nettet, men forhåpentligvis så vil versjon ligge online på www.pixelstreet.no (ja, vi har kjøpt domene, tror jeg). :)

 

Oppgaven

Siden Lokaltog har kommet et stykke på vei med administrasjonssysmet vi skal benytte, så trenger vi altså å utforme det første huset i gaten. Hvordan du velger å løse dette problemet, er helt opp til deg. De to valgene er;

1. Man klikker på huset og kommer inn på en meny.

2. Huset består av forskjellige klikkbare deler man kan trykke på.

Om du har andre forslag, kom med dem!

 

Området du har å utfolde deg på finnes her, der finnes det også noen mirrors dersom noen ikke skulle klare å komme seg inn på Lokaltog sin server. Dersom du mener det må til, kan du doble bredden på tomten, slik at du får et større område å jobbe på.

 

Premiering er et usikkerhetsmoment per dags dato. Tidlig tomt, referanse, osv, er ting som alltid kan fikses. Det tar vi når tiden kommer.

 

Innlevering

Måten det blir innlevering på er meget enkelt. Last opp filen på en server, og send meg en mail eller en PM med URL til bidraget. Jeg samler da opp, og legger disse ut på min server slik at det fremtidige dommerpanelet ikke vet hvem som eier hva. Hvem panelet blir bestående av vet jeg ikke (dette er en liten hastesak, så gjenstår en del ting), men regner med kommunestyret får si hva de mener.

 

Mailadressen min er post(at)aroneid(dot)com., og kan også finnes i profilen osv.

 

Innleveringsfrist

I dag er det altså søndag. Får høre på øret at fristen må være så tidlig som mulig, men hva det betyr, det aner jeg ikke.

Prøver meg med torsdag klokken 20.00, om noen har krasse innvendinger mot dette, så snakk ut, så skal vi revurdere fristen.

Så, torsdag klokken 20.00 er siste frist for innlevering

 

Har du spørsmål eller annet, er dette plassen å ta det på.

 

Håper på godt oppmøte, og ønsker alle deltakende lykke til.

Styret forbeholder seg også retten til å ikke bruke noen av forslagene.

 

Takk.

 

Edit: Oppdaterte det med løsningmetoder litt.

Edit2: Jeg linka til feil template :p

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Jeg vil delta. Men har nesten gått lei pixel siden prosjektet har tatt så lang tid.

Hm, ja. Det er vel ikke annet å gjøre enn å beklage akkurat det. Men så lenge man jobber gratis, så kan ting ta litt tid.. :p

 

Så fort administrasjonssystemet kommer opp, skal vel ting begynne å rulle litt fortere, tror jeg.

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg må bare beklage at det har tatt litt tid med admin.system og slikt. Jeg har rett og slett ikke hatt overskudd til pixelprosjekter eller noe annet den siste tiden. Men det er jo trist når folk begynner å gå lei, bare fordi det har tatt litt tid. Men så fort jeg får grafikken jeg trenger (hus nr. 1), så er det ikke mye igjen på administrasjonssystemet.

 

Gled dere, folkens! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...